تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم تداوم مکتب جهادی و مدیریت انقلابی شهید رئیسی

فرمانده سپاه آذرشهر بر ضرورت تداوم مکتب جهادی و مدیریت انقلابی شهید آیت الله دکتر رئیسی تاکید کرد.

لزوم تداوم مکتب جهادی و مدیریت انقلابی شهید رئیسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ حقیقت در مراسم یادواره شهدای اخیر سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و هیئت همراه که در روستای امیردیزج آذرشهر برگا شده بود گفت: نباید اجازه دهیم خرمشهر‌ها در صحنه رقابت سیاسی و انتخابات آتی ریاست جمهوری سقوط کنند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم الگوی مدیریت جهادی و خدمت صادقانه به مردم بود و باید در  پاسداشت خون شهدای خدمت، این رویه جهادی و انقلابی آیت الله شهید رئیسی برای مدیران سرمشق و الگو باقی بماند و تداوم یابد.

سرهنگ حقیقت حضور باشکوه مردم در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت را محصول رویش‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: حضور پرشور و گسترده مردم در بدرقه، تشییع و تدفین شهدای خدمت، محصول رویش‌های انقلاب است و این حضور بی نظیر پاسخ دندان شکنی به مدعیان رفراندوم و گواه روشنی بر وفاداری مردم به شهدا و آرمان‌های انقلاب است و این حضور حماسی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر بدخواهان و توطئه گران بیمه کرد.

فرمانده سپاه ناحیه آذرشهر گفت: آیت الله رئیسی در اوج تحریم‌ها و مشکلات داخلی، خالی بودن خزانه و وجود مشکلات اقتصادی و سیاسی، توانست با رویکرد جهادی و انقلابی تحولات بسیارعظیمی، در حوزه اقتصادی، دیپلماسی خارجی ایجاد کند و همچنین طرهای عمرانی زیر ساختی بزرگی در کشورمان به بهره برداری برساند که سرانجام در سایه اخلاصی و روحیه جهادی خود در راه خدمت به کشورمان جان شیرینش را در طبق اخلاص گذاشت و به شهادت رسید.

وی افزود: حضور آگاهانه مردم در انتخابات آتی ریاست جمهوری و تشکیل دولت قوی در تراز انقلاب اسلامی، گام بسیار مهمی در استمرار مکتب آیت الله رئیسی و پاسداشت خون شهدای خدمت و سردار حاج قاسم سلیمانی است.

سرهنگ حقیقت با اشاره به وضعیت حساس کشور در شرایط کنونی افزود: با عنایت ویژه حضرت ولیعصر (عج) و با رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای و همچنین به پشتوانه مردم بصیر، پس از شهادت شهدای خدمت خللی در مدیریت کشور به وجود نخواهد آمد و ایران اسلامی این برهه حساس را به سلامت پشت سر خواهد گذاشت.

وی ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای عملیات الی بیت المقدس، با بیان اینکه خرمشهر‌ها در پیش است تصریح کرد: انتخابات یکی از صحنه‌های رقابت و عملیات خرمشهر است و امید است با حضور گسترده مردم در انتخابات ۸ تیر و انتخاب دولت کارآمد، انقلابی و جهادی و مطابق با شاخص‌های مدیریتی آیت الله رئیسی، نگذاریم خرمشهر‌ها در انتخابات آتی اشغال شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم تداوم مکتب جهادی و مدیریت انقلابی شهید رئیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..