تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح کلینیک داندنپزشکی بسیجیان سیرجان

با حضور مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور

کلینیک داندانپزشکی بسیجیان سیرجان با هزینه 25 میلیارد ریال و دو درمانگاه با بیش از 12 میلیارد تومان اعتبار در شهر کرمان به بهره برداری رسید .

افتتاح کلینینک داندنپزشکی بسیجیان سیرجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،آقای مالمیر مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور در این مراسم گفت : طی 3 سال گذشته مراکز و پاگاههای بهداشتی و درمانی ما از 48 مرکز به 152 مرکز رسیده است 

وی افزود : درحوزه تعالی جمعیت و درمان زوج های نابارور توانستیم  یک جهش 300 در صدی داشته باشیم و ازدرمان سالی 3 هزار زوج به 300 هزار زوج ارتقاء دادیم 

آقای مالمیر گفت تلاش می کنیم تا پایان برنامه توسعه هفتم تعداد درمانگاهها در سطح کشوررا از 152 به 500 مرکز برسانیم
وی افزودسه درمانگاه بزرگ در حد مرکز جراحی محدود را در کرمان طراحی کردیم که ساخته خواهد شد

سردارنظری فرمانده سپاه استان کرمان هم گفت سه مجتمع درمانی شامل دو مرکز دندانپزشکی و یک مرکز درمانی عمومی اطفال و زنان را با هزینه یکصد میلیارد ریال افتتاح و جمعا در استان کرمان 8 مجتمع دندانپزشکی و درمانی را به کمک بنیاد تعاون بسیج و مردم راه اندازی شده است.

اقای مالمیر همچنین درمانگاه مهرشفاء شعبه بلوار قدس کرمان با ۵ دستگاه یونیت،دستگاه رادیو گرافی،تجهیزات تخصصی وابسته ،فضاهای اداری وپرسنلی با  زیربنا حدود ۲۰۰ مترمربع و  با اعتباری بالغ بز حدود ۷میلیارد تومان را افتتاح کرد.

همچنین درمانگاه مهرالشفاء خیابان امام خمینی (ره) که یک درمانگاه عمومی شامل داخلی،زنان و اطفال است راه اندازی شد

این درمانگاه با زیربنا حدود ۷۰۰مترمربع و با هزینه ای بالغ بر  حدود۵۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح کلینیک داندنپزشکی بسیجیان سیرجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..