تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامزد لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری قطعی شد؟! / لاریجانی این بار تایید صلاحیت می‌شود؟

به گزارش تابناک، پس از شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس دولت سیزدهم، (بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی) مقرر شد رئیس جمهور جدید ظرف ۵۰ روز ( هشتم تیر ماه 1403) انتخاب شود وکاندیداهای داوطلب در انتخابات ریاست جمهوری از دهم خرداد ماه نسبت به ثبت نام اسامی خود اقدام کنند.

حال با نزدیک شدن به موعد ثبت‌نام که تنها چهار روز از آن باقی مانده است، تب و تاب اخباری از قبیل اینکه کدام شخصیت‌هاسی سیاسی کشور قرار است شرکت کنند؟ یا کدامیک از نامزدها شانس بیشتری برای پیروزی دارند؟ حسابی داغ شده است.

کاندید احتمالی ریاست جمهوری 1403 کیست؟

علی لاریجانی، رئیس مجلس هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی از جمله افرادی است که زمزمه‌های حضور وی در میان کاندیداهای ریاست جمهوری به گوش می رسد.

 در همین زمینه تابناک موضوع را از یکی از نزدیکان وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا آقای لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنند یا خیر؟ پیگیری کرد.

این فرد در پاسخ به سوال تابناک گفت: هنوز تصمیم قطعی برای حضور علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری گرفته نشده است. اما این موضوع در حال بررسی است. ضمن آنکه رد صلاحیت او در انتخابات گذشته لطمه بزرگی بود بنابراین حضور دوباره وی در عرصه با احتیاط بیشتری دنبال می شود.

وی ادامه داد: امیدوارم شورای نگهبان با توجه به شرایط موجود و وحدت ملی شکل گرفته از انتخاب نمایندگان جدید غافل نماند و در راستای توسعه انتخابات عمل کند. البته شایسته است که لاریجانی نیز شرایط را بسنجد و با اجتناب از تکرار اتفاقات گذشته (رد صلاحیت در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400) در این زمینه تصمیم بگیرد.  

او توضیح داد: اگر مردم قصد عملگرایی بر پایه تفکر عقلانیت و اعتدال را داشته باشند انتخاب لاریجانی توجیه‌پذیر است. این منبع اگاه در پاسخ به سوالی مبنی برآنکه مذاکره‌ لاریجانی با شورای نگهبان در راستای تایید صلاحیتش را تایید می‌فرمایید پاسخ داد: اطمینانی نسبت به صحت یا عدم صحت این موضوع ندارم. آنچه محرز است این است که فعلا حضور یا عدم حضور ایشان در حال بررسی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامزد لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری قطعی شد؟! / لاریجانی این بار تایید صلاحیت می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..