تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی خسروی محروم شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد:

نظر به تقاضای دیوان تحقیقات و با عنایت به محتویات پرونده، مدارک، مستندات و گزارش­های واصله علیه علی خسروی عضو کمیته داوران مبنی بر تخلف اخلاقی وی با توجه به اینکه این نوع رفتار نقض آشکار قوانین و مقررات اخلاقی محسوب می‌شود که به تمامیت و اعتبار فوتبال کشور لطمه وارد می­ کند و اینکه صدور حکم نهایی در خصوص وی مستلزم تکمیل تحقیقات مقدماتی است، لذا بنابر اهمیت موضوع به استناد مواد ۲۳ و ۶۵ آیین­نامه کمیته اخلاق، دستور موقت دایر بر منع فعالیت نامبرده در حوزه فوتبال صادر و اعلام می­ شود.

بر همین اساس نامبرده از هرنوع فعالیت فوتبالی و فوتسالی و فوتبال ساحلی از جمله ورود به ورزشگاه‌ها و باشگاه به مدت ۲۰ روز تا صدور رای قطعی محروم است.

این رای ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ به ایشان قابل اعتراض در کمیته استیناف می‌باشد.

(ضمناً از طریق سازمان لیگ و حراست فدراسیون با نهاد‌های ذیربط جهت اجرای حکم و ممانعت از ورود به باشگاه و ورزشگاه‌ها و اماکن فوتبالی اقدام لازم به عمل آید. نتیحه عدم اجرا متوجه مقامات مستنکف و باشگاه خواهدبود.)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی خسروی محروم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..