تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمات دولت باید برای مردم اطلاع رسانی شود

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی امروز ششم خرداد ماه در همایش تبیینی و اطلاع رسانی خدمات دولت که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران روابط عمومی‌ها برگزار شد، با تاکید بر اینکه خدمات دولت برای مردم اطلاع رسانی شود، اظهارکرد: دولت مردان  و شهدای خدمت که به شهادت رسیدند باید به درستی معرفی شوند چون تمام این شهدا از بهترین‌ها بودند.

وی ادامه داد: بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری آیت الله رئیسی، رئیس جمهور جامع الاطراف بود به این معنا که رییس جمهور، برای جامعه اسلامی موثر بودند. 

وی با تاکید بر اینکه تبیین و تشریح اقدامات بزرگ دولت سیزدهم ضروری است، گفت: این اقدامات نباید در حد تهیه یک خبر کوتاه و مختصر بیان شود، بنابراین دست اندرکاران این حوزه باید دفاع کنند چون رسانه دولت  عملکرد ضعیف داشته است و  با فعال شدن روابط عمومی‌ها این تبیین باید انجام شود .

نوری افزود: در دو سال گذشته در هر دستگاه اجرایی استان اقدامات شاخص بسیاری انجام شده که باید مجموعه روابط عمومي ها آن را تبیین کنند.

محمد رضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی نیز در این همایش گفت: دستاوردهای سفر رئیس جمهور شهید باید با جهاد تبیین اطلاع رسانی شود و تحقق این مهم بر عهده روابط عمومي هاست.

وی با بیان اینکه انتقال تجربیات روابط عمومی‌ها در ارتباط با خدمات دولت گام مهمی در اطلاع رسانی تلقی می شود ، افزود: آیت الله رییسی در خراسان‌شمالی تحولی که ایجاد کردند که بی نظیر است .

حسین‌نژاد افزود: با برخی استان‌های همجوار اگر مصوبات سفر رئیس جمهور مقایسه شود پنج برابر بیشتر است که نشان از دیدگاه رئیس جمهور ،  نوپا بودن و محرومیت استان داشت، در این راستا در کنار تصویب پروژه‌های بالای ۵۰ درصد ، مصوبات سفر در نوع خود بی نظیر بود.

حسین نژاد با بیان اینکه مصوبات سفر مقام معظم رهبری نیز در ادامه سفر رئیس جمهور پیگیری شد ، افزود: در برخی ابعاد مصوبات سفر مقام معظم رهبری متوقف شده بود که با حضور رئیس جمهور در استان نیز این مصوبات پیگیری شد.

وی آبگیری سد گلمندره ، توجه به زیر ساخت ها و انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی بخش مهمی از این مصوبات است  که در راستای جهاد تببین باید چنین اقداماتی اطلاع رسانی شود.

استاندار خراسان‌شمالی گفت: اقدامات شاخص در ریشه کنی بیماری کرونا ، توسعه راه‌ها ، احیای کارخانه های راکد ، افتتاح مجتمع های آبرسانی روستایی، تقویت جایگاه ایران در مجامع بین المللی،  توسعه صادرات، همه این موارد با مدیریت درست آیت الله رئیسی انجام شد به طوری که بسیاری از امور عقب افتاده چندین ساله با سرعت و شتاب پیگیری شد که این اقدامات بیانگر این است که دولت با مردم همراه است.

حسین نژاد افزود: امیدواریم این ویژگی های رئیس جمهور شهید در سطح جامعه تعریف و اطلاع رسانی شود و مردم فردی را انتخاب کنند که به این ویژگی ها نزدیک باشد.

وی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی برای برگزاری انتخابات سالم در خصوص نیروی انسانی و تجهیزات کمک کنند تا شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات باشیم .

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها از ارکان اصلی هر دستگاه اجرایی هستند و مدیران این موضوع را مورد توجه و تاکید قرار دهند، افزود: ویژگی‌های خاص آیت الله رئیسی در تمام جلسات عنوان شود .

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمات دولت باید برای مردم اطلاع رسانی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..