تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش گروه سرود دبستان صنعت نفت گچساران در کشور

 رئیس اداره مشارکتها و مدارس غیر دولتی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از درخشش گروه سرود دبستان غیردولتی صنعت نفت گچساران در کشور خبر داد.

درخشش گروه سرود دبستان صنعت نفت گچساران در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدی صفایی نیک گفت: در راستای تحقق بخشی به اهداف سند تحول بنیادین و رویکردهای تحول آفرین در تربیت هنری، زیبایی شناختی و رویکرد مدرسه محوری توسط آموزش و پرورش و نیز تکریم و تجلیل از مقام شامخ معلم ، سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم ، اولین پویش سراسری سرود مهر معلم را در میان مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی کشور برگزار کرد.

وی با بیان اینکه در اولین پویش سراسری سرود مهر معلم ۳۷۰ اثر برگزیده استانها ، به دبیرخانه ارسال شدگفت: پس از بررسی هیات داوران سه اثر به عنوان سرود برتر کشوری انتخاب شدند که در در میان آنها سرود دبستان غیردولتی صنعت نفت گچساران جز سرود های برتر کشوری معرفی شد.

صفایی نیک ، این افتخار آفرینی ارزشمند را به جامعه فرهنگیان استان و مجموعه دبستان غیر دولتی صنعت نفت گجساران تبریک گفتو اظهار امیدواری کرد: مدارس غیردولتی و هیات امنایی توجه ویژه ای به برنامه ها ، پویش ها و مناسبتهای مذهبی ، فرهنگی و هنری داشته باشند تا بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش، شاهد تربیت دانش آموزان صالح و شش ساحتی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش گروه سرود دبستان صنعت نفت گچساران در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..