تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به دام افتادن دزد بعد از عملیات تعقیب و گریز + فیلم

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان بابل از زمین گیر شدن سارق خودرو در عملیات ماموران کلانتری ۱۴ امیرکلا این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی داداش تبار با اشاره به اینکه ماموران به سرقتی بودن خودروی پراید یقین داشتند، افزود: در پی عملیات توقیف خودروی سرقتی، راننده خودرو پراید به محض مشاهده گشت پلیس، با حرکات مخاطره آمیز اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی بابل تصریح کرد: ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با استفاده از عملیات ضربتی و در اقدامی غافلگیرانه، خودروی پراید را توقیف و ضمن دستگیری سارق خودرو ، در بازرسی از داخل آن مقداری موادمخدر کشف کردند.

سرهنگ داداش تبار ، به کشف مقادیری زیادی اموال مسروقه از داخل خودرو اشاره و خاطرنشان کرد: ماموران در تحقیقات خود پی بردند؛ متهم با استفاده از خودروی مسروقه به چندین فقره سرقت محتویات خودرو‌های دیگر در شهرستان همجوار اقدام نموده بود، که اموال تحویل مالباختگان شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به دام افتادن دزد بعد از عملیات تعقیب و گریز + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..