تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف رانندگی در محور سقز _ بوکان با ۶ فوتی و مصدوم

۱۳:۰۹ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۳

۸۷۳۹۷۶۲

۱۳:۰۹ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۳

۸۷۳۹۷۶۲

تصادف رانندگی در محور سقز _ بوکان با ۶ فوتی و مصدوم

دانلود PDF

تصادف رانندگی در محور سقز _ بوکان با ۶ فوتی و مصدوم

دانلود PDF

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار کرد: ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه ۲ خرداد، تصادفی بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری سمند و پراید در ۲۳ کیلومتری محور سقز_بوکان، به مرکز پاسخگویی Eoc جمعیت هلال احمر کردستان اعلام شد.

دکتر پیام جلالی از اعزام تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات سرا شهرستان سقز به محل حادثه خبر داد و افزود: در این حادثه، ۵ نفر از سرنشینان مصدوم و یک نفر نیز فوت شد.

وی یادآور شد: جسد فرد فوت شده توسط نیرو‌های عملیاتی این سازمان رهاسازی و  توسط همکاران آتش نشانی انتقال یافت، همچنین ۵ مصدوم این حادثه توسط نیرو‌های ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف رانندگی در محور سقز _ بوکان با ۶ فوتی و مصدوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..