تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگداشت شهدای خدمت در حسینیه دفتر نماینده ولی فقیه کردستان

 نماینده ولی فقیه در کردستان شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت اظهار کرد: مرگ همواره در کمین است و فرصت اندک، کسی باور نمی‌کرد که چنین حادثه‌ای برای رئیس جمهور کشورمان اتفاق بیفتد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی با اشاره به شخصیت آیت‌الله رئیسی افزود: آیت الله رئیسی با تلاش و کار جهادی از این شهر به آن شهر و از این روستا به آن روستا برای رفع مشکلات مردم سفر می‌کردند.

وی افزود: ما هم باید کار خدایی را لبریز و با عقیده انجام دهیم و چیزی در کار و مسؤولیت کم نذاریم.

نماینده ولی فقیه در کردستان اعلام کرد: برای کار کردن در راه پروردگار نباید نرخ و وقت تعیین کرد و بدون وقفه برای رضای پروردگار کار کنیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: همه دولتمردان سرباز امام زمان هستند و کاری که به آنها سپرده شده باید تمام و کمال و به نحواحسن انجام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگداشت شهدای خدمت در حسینیه دفتر نماینده ولی فقیه کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..