تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز همدردی تشکل‌های بانوان مسلمان تانزانیا با شهادت آیت‌الله رئیسی + عکس

به گزارش ایکنا به نقل از رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تانزانیا، تعدادی از مهم‌ترین تشکل‌های بانوان مسلمان تانزانیا در برنامه‌های مختلفی همدردی و ابراز تسلیت خود را با مردم ایران اسلامی ابراز و برای شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر شهدای خدمت دعا کردند. 

بخش بانوان مجلس اعلای مسلمانان تانزانیا، بخش بانوان جمعیت شیعیان بومی تانزانیا، مدیران و اساتید خانم مجموعه آموزشی المنتظر، بخش بانوان مجتمع علمی آموزشی حضرت ولی عصر عج (ویپاس)، بنیاد اسلامی عایشه سرور، موسسه‌ حجاب صورتی، چند نماینده‌ پارلمان و ... بخشی از این بانوان بودند که برای عرض تسلیت و قرائت قرآن و دعا به رایزنی فرهنگی کشورمان در تانزانیا آمدند و درباره شخصیت شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر همراهان شهید او با بغض و گریه، سخنانی ایراد کردند.

همچنین در روز یکشنبه 6 خرداد بخش بانوان مجتمع علمی آموزشی حضرت ولی عصر عج (ویپاس)، با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان در تانزانیا و بنیاد عایشه سرور مجلس دعا برای شهید آیت‌الله رئیسی، شهید امیرعبداللهیان و دیگر شهدای خدمت در در مجمتع ویپاس در منطقه چنگومبه دارالسلام برگزار کردند.

در این مراسم که با حضور صدها تن از بانوان دوستدار کشورمان از مراکز مختلف برگزار شد، همسر سفیر محترم کشورمان، همسر رایزن فرهنگی و همسر نماینده جامعه المصطفی حضور داشتند.

در این برنامه علاوه بر قرائت قرآن و دعاخوانی سخنرانان اظهار داشتند که شهید آیت‌الله رئیسی در عرصه بین‌المللی بسیار فعال بود و یاور مظلومان بود. او فقط رئیس جمهور ایران نبود، بلکه در بسیاری از عرصه‌های بین‌المللی نماینده همه مسلمانان بود. ما از شهادت او بسیار غمگین هستیم و وظیفه خود می‌دانیم که برای او دعا کنیم.

خانم الوندی، همسر سفیر کشورمان نیز در بیاناتی اظهار کرد: همه ما از این خبر ناگوار در حزن و اندوه هستیم و از شما متشکرم که شما هم در این غم و حزن شریک هستید و برای شهدای این حادثه دعا کردید. شهید آیت‌الله رئیسی فرد بسیار کوشایی بود که با علاقه و به طور خستگی‌ناپذیری به مردم خدمت می‌کرد. او خدمت به مردم را افتخار خود را می‌دانست چنانچه سال‌های زیادی نیز افتخار داشت که خادم امام رضا (ع) باشد و بالاخره نیز در روز ولادت امام رضا (ع) به دیدن امامش رفت. 

وی افزود: ایران و تانزانیا دو کشور دوست هستند که روابط قوی با یکدیگر دارند. قرار بود شهید آیت‌الله رئیسی و شهید امیرعبداللهیان به زودی برای تقویت روابط دو کشور به تانزانیا بیایند که متأسفانه توفیق دیدار ایشان را از دست دادیم. اگر چه ما شهدای عزیزی را از دست دادیم ولی با حضور رهبر بادرایت کشور و مسئولان نظام، خللی در کار کشور به وجود نیامده و نخواهد آمد ان‌شاءالله.

در پایان برنامه، تعدادی از بانوان حاضر با در دست داشتن تصاویری از شهید آیت‌الله رئیسی و برای ایشان سرود خواندند و نوحه‌سرایی کردند.

ابراز همدردی تشکل بانوان مسلمان تانزانیا با شهادت آیت آلله رئیسی + عکس

ابراز همدردی تشکل بانوان مسلمان تانزانیا با شهادت آیت آلله رئیسی + عکس

ابراز همدردی تشکل بانوان مسلمان تانزانیا با شهادت آیت آلله رئیسی + عکس

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز همدردی تشکل‌های بانوان مسلمان تانزانیا با شهادت آیت‌الله رئیسی + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..