تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری آیین گرامیداشت «شهدای خدمت» در کمیته امداد مازندران

آیین گرامیداشت شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و  شهیدان خدمتبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، آیین گرامیداشت شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و شهیدان خدمت، ششم خرداد ماه با حضور مسئولان و کارکنان این نهاد در محل نمازخانه اداره کل کمیته امداد امام(ره) مازندران برگزار شد.

میثم معافی، مدیر کل کمیته امدادامام(ره) مازندران در این آیین با عرض تسلیت شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس جمهور و هیئت همراه، گفت: خون شهدا به نهضت اقتدار می‌دهد و دوام نهضت به خون مطهر شهدا وابسته است.

حجت‌الاسلام محمد اسماعیل قلی‌پور، امام جمعه بابلسر نیز با اشاره به جذب دل‌های مردم در شهادت شهدای خدمت اظهار کرد: هنگامی که بندگان مؤمن خدا با باور به قدرت لایزال الهی و ایمان به خداوند وارد میدان می‌شوند، خداوند نام و یاد آن‌ها را تا همیشه در دل‌ها زنده نگه می‌دارد.

وی به حضور گسترده مردم در تشییع پیکر پاک این شهیدان اشاره کرد و گفت: این شهدا با باور اینکه خدمت به مردم عبادت است خستگی و تعطیلی نمی‌شناختند و از چنان جایگاهی برخوردار شدند که یک چهارم کره زمین برای ایشان عزای عمومی اعلام کردند.

امام جمعه بابلسر تصریح کرد: مردم با بصیرت کشورمان پیوند قلبی با خادمان خود دارند و فرق بین خادم و خائن قائل هستند و امیدواریم در ۸ تیرماه با حضور پور شور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فردی اصلح راه شهدا را ادامه دهند.

در ادامه این آیین مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) به مداحی و نوحه‌سرایی در وصف شهدای خدمت پرداختند. 

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری آیین گرامیداشت «شهدای خدمت» در کمیته امداد مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..