تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اربعین بیت‌الغزل شهید رئیسی بود

حسن بهرام نیا، استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز ۶ خرداد‌ماه در نشست ستاد اربعین‌ حسینی استان ایلام، اظهار کرد: اربعین بیت‌الغزل رئیس ‌جمهور مردمی و خادم‌‌الرضا بود و ایشان همواره تأکید داشتند که کنگره اربعین‌ حسینی بسیار باشکوه برگزار شود.

وی افزود: شهید رئیسی تلاش‌ بی‌وقفه و حرکت جهادی را به ما آموخت و ساده‌زیستی، کار صادقانه و فسادستیزی از ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود.

بهرام‌نیا ادامه داد: پس از کنگره اربعین‌ حسینی سال گذشته نشستی که با حضور رئیس ‌جمهور شهید برگزار شد، شخصاً گزارشی از اربعین ارائه نمودم که رئیس ‌جمهور با وجود مشغله‌ کاری زیاد تا استماع کامل سخنان و گزارش در جلسه حضور داشتند و پس از ارائه گزارش دقایقی در وصف میزبانی شایسته مردم استان ایلام و ستاد اربعین صحبت کردند.

وی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی دل‌داده به اهل بیت (ع) و ولایت بود، آنچه موجب محبوبیت رئیس‌ جمهور شد، خدمت صادقانه به زوار اربعین بود.

بهرام‌نیا گفت: مهیا شدن سفری راحت، ایمن و ارزان همواره دغدغه و مورد تأکید رئیس ‌جمهور شهید بود که سال گذشته این مهم محقق شد و امسال با همه توان و با انسجام و هماهنگی کمیته‌های ستاد اربعین این تأکیدات رئیس ‌جمهور شهید اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: با کمک مردم و اعضای ستاد و دست‌اندرکاران، امسال کنگره اربعین‌ حسینی بهتر از سال گذشته برگزار و رضایت‌مندی مردم، همچون سال قبل تکرار می‌شود.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام گفت: امسال اربعین متفاوت‌تر از سال گذشته است و امسال همه زوار اربعین‌ حسینی به طور قطع بر روی کوله‌پشتی و پیشانی‌بندهای خود نام شهدای خدمت را حک خواهند کرد و یاد سید محرومان در مسیر اربعین زمزمه می‌شود.

وی اضافه کرد: همه اعضای کمیته‌های ستاد اربعین‌ حسینی استان امسال با روحیه‌تر از سال گذشته پای کار خواهند بود.

بهرام‌نیا اظهار کرد: به پاس خدمات ارزنده آیت‌الله دکتر رئیسی شهید جمهور، بزرگراه ایلام - مهران بنام بزرگراه شهید جمهور و بزرگراه پل زائر مهران تا پایانه شهید سلیمانی مرز بین‌المللی مهران، بنام بزرگراه قدس نام‌گذاری شد‌.

وی افزود: امسال هزینه روزانه پارکینگ اربعین ۳۰ هزار تومان است و در واگذاری پارکینگ‌ها باید دقت شود این پارکینگ به افرادی واگذار شود که دارای اهلیت باشند. پارکینگ‌های مهران باید به افراد دارای اهلیت با روحیه اربعینی واگذار شوند. 

رئیس ستاد اربعین استان ایلام خاطرنشان کرد: تمامی امورات زیرساختی اربعین از جمله آسفالت کامل پایانه مرزی مهران، تکمیل جاده پدافندی و همچنین تکمیل سایبان‌ها باید طبق زمان‌بندی مشخص انجام شود‌.

استاندار ایلام بیان کرد: با توجه به این‌که امسال هوا از سال گذشته گرم‌تر است و براساس پیش‌بینی‌ها میزان تردد بیش از گذشته است، بنابراین می‌طلبد آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین و خدمات‌دهی شایسته به زوار داشته باشیم.

وی اضافه کرد: مشاور طرح میدان اربعین هفته آینده طرح خود را ارائه می‌دهد که پس از تهیه و تدوین طرح میدان، از مواکب دعوت و در جلسه‌ای مشترک مکان استقرار مواکب مشخص شود.

استاندار ایلام ادامه داد: بحث تهیه آب برای مصرف زوار اربعین، تجهیز وسایل سرمایشی، بحث ماندگاری زوار و نقل و انتقال آن‌ها از مهران به پایانه برکت و پارکینگ‌ها بسیار مهم است که باید مورد نظر قرار گیرد.

بهرام‌نیا با اشاره به فرمایشات مقام معظم‌ رهبری مبنی بر این‌که هیچ خللی در مملکت و کشور به وجود نخواهد آمد، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید» که براساس این فرمایشات معظم‌له، مسئولان کشور پای‌کار هستند و هیچ خللی در امورات به‌وجود نخواهد آمد.

وی افزود: هنگامی که نهال انقلاب اسلامی جوان بود این کشور مورد هجوم بیگانگان بود و مردم انفجار حزب جمهوری اسلامی، ترور نافرجام رهبری و انفجار دفتر نخست‌وزیری را تجربه کردند و پس از آن شاهد ترورها و انفجارهای زیادی بودیم ولی آب از آب تکان نخورد و امام راحل بعد از انفجار دفتر نخست‌وزیری عنوان کردند انقلاب و نهضت ما قائل و متکی به شخص نیست اگر چه رجایی و باهنر رفتند ولی خدا هست، باید گفت نقش رهبری همین است.

بهرام‌نیا با تأکید بر انسجام و هم‌دلی مردم و مسئولان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور و با مشارکت حداکثری مردم، گفت: رأی مردم که به صندوق ریخته می‌شود در واقع تبلور فکر و اندیشه مردم است و این فرآیند از مصادیق بارز مردم‌سالاری دینی است.

استاندار ایلام اضافه کرد: باید تلاش کنیم زیرساخت‌ها تقویت شوند و با آمادگی کامل و همچنین با رعایت اصل بی‌طرفی تسهیل‌گری و زیرساخت‌ها را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تکمیل کنیم.

براساس این گزارش، در این نشست مسئولان کمیته‌های مختلف ستاد اربعین استان از جمله امداد و نجات، بهداشت و درمان، اطلاع‌رسانی و مستندسازی، امنیتی، زیرساخت، فرهنگی و مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را برای اربعین ۱۴۰۳ ارائه کردند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اربعین بیت‌الغزل شهید رئیسی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..