تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم گرامیداشت شهدای خدمت با حضور اقوام و عشایر غیور خوزستانی

مراسم گرامیداشت شهدای خدمت با حضور اقوام و عشایر غیور خوزستانی در اهواز برگزار شد.

مراسم گرامیداشت شهدای خدمت با حضور اقوام و عشایر غیور خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگران، اقوام و عشایر غیور استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم گفت: رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی در راه خدمت و حل مشکلات مردم تلاش می‌کرد. ما به این شخصیت والامقامی و مسئولانی که در این مسیر گام بر می‌دارند افتخار می‌کنیم و مردم قدرشناس ما تشییع باشکوهی از شهدای خدمت کردند.

وی با اشاره به تلاش‌های رئیس جمهور شهید و همراهانش اظهار کرد: این شهدای گرانقدر برای رضایت الهی تلاش کردند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان نیز در این مراسم گفت:رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی یک فردی ولایی، مردمی و تلاشگر بود و در دل ملت ایران جاودانه شد. 

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: شهید دکتر رئیسی در مجامع بین المللی از قرآن حمایت کرد و حامی مردم فلسطین بود و  امروز ۱۴۳ کشور فلسطین را به رسمیت شناخته اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم گرامیداشت شهدای خدمت با حضور اقوام و عشایر غیور خوزستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..