تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد دهکده گردشگری در بالادست دست سد معشوره لرستان

استاندار لرستان گفت:دهکده گردشگری و کشاورزی در بالادست دست سد معشوره ایحاد شود.

ایجاد دهکده گردشگری در بالادست دست سد معشوره لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان باتأکید بر سرعت‌بخشیدن در ساخت سد معشوره گفت: برای رونق اقتصادی ایجاد دهکده گردشگری  و کشاورزی در بالا دست سد معشوره پیشنهاد می‌شود.

ابوطالب شفقت در شورای اداری کوهدشت با عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه افزود:رئیس جمهور فقید الگوی جدید مدیریت اسلامی دولت و مردمی و ایجاد حلقه میانی بین این را راه‌اندازی کرد و ما باید در تقویت، تثبیت و استمرار این مسیر گام برداریم تا به دست امام زمان(عج) برسانیم.

وی سد معشوره را از مهمترین پروژه‌ها و مورد تأکید رئیس جمهور فقید عنوان کرد وگفت:جمعیت زیادی از ظرفیت‌های کشاورزی، دامپروی، شیلات و گردشگری این سد بهره‌مند‌ خواهند شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه احداث سد باعث جلوگیری از بروز سیلاب می‌شود برلزوم سرعت‌بخشی بیشتر در احداث این پروژه تأکید کرد.

شفقت با اشاره به تشکیل کارگروه جانمایی روستاهای تحت پوشش سد معشوره افزود:به منظور مدیریت اجتماعی سد کارگروهی به سرپرستی معاونت عمرانی تشکیل و با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به جانمایی، جابجایی و استقرار روستاهایی که زیر آب سد می‌روند، اقدام کنند. 

وی گفت: برای جایگزینی دو روستای شهرستان‌های سلسله و دلفان که زیر آب این سد می‌روند پیشنهاد می‌شود دو دهکده گردشگری و کشاورزی تعریف شود تا باعث رونق بیشتر اقتصاد و کشاورزی در منطقه شود.

شفقت با احداث پل برای ارتباط روستا‌های دوطرف رودخانه‌های کوهدشت اشاره کرد و افزود: بعضی از روستاهای این منطقه به وسیله رودخانه از یکدیگر جداشده که لازم است برای تبادل قابلیت‌های کشاورزی و اقتصادی راهداری استان طرح مطالعاتی ایجاد چند پل را تهیه و نسبت به تأمين منابع و ساخت‌ آنها اقدام کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد دهکده گردشگری در بالادست دست سد معشوره لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..