تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان محیط زیست: ادعای قطع درختان در پارک قیطریه غیرمستند و کذب است

به گزارش رکنا، سازمان حفاظت از محیط زیست گفت:در روزهای اخیر خبری با عنوان «سند قطع درختان پارک قیطریه توسط شهرداری» در سایت شهرما منتشر شده که در پیوست آن نامه‌ای از معاونت شهرسازی و معماری با موضوع مسجد در منطقه قیطریه منتشر شده است.

برای تنویر افکار عمومی رییس سازمان حفاظت محیط زیست طی دستوری از اداره کل محیط زیست استان تهران خواست تا گزارشی را با موضوع « گزارش قطع و جابه جایی درختان در پارک های جنگلی، اراضی درختکاری شده و فضاهای سبز شهری تهران» در مورد ۵ نقطه از شهر تهران تهیه کنند.

این گزارش که در تاریخ ۲۴ اردیبهشت سالجاری تهیه شده در بند مربوط به قطع درختان در پارک قیطریه به صراحت اعلام می دارد که «بر اساس گزارش واصله هیچ گونه درختی در محدوده پارک موصوف قطع نگردیده است. لیکن حدود ۲ هزار متر مربع از فضای داخلی پارک حصارکشی شده که در این محدوده نیز اثری از قطع درختان مشاهده نگردیده است.»

انتشار این اخبار تنها گزارشی غیرحرفه ای، غیرمستند و کذب محسوب می شود که اعتماد افکار عمومی را به رسانه های داخل کشور کاهش می دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان محیط زیست: ادعای قطع درختان در پارک قیطریه غیرمستند و کذب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..