تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط فروش خودروی برقی هونگچی E-QM5 اعلام شد + جدول خرداد 1403

شرکت BMCARS با صدور نحوه تکمیل وجه خریداران خودروی تمام برقی HONGQI E-QM5 را اعلام کرد. بر همین اساس متقاضیان واجد شرایط در سامانه یکپارچه از ساعت 10:00 روز سه‌شنبه مورخ 8 خرداد تا ساعت 24:00 روز پنجشبنه 17 خرداد 1403 فرصت دارند، برای تکمیل وجه اقدام کنند که این فرآیند تنها از طریق bahman.iranecar.com/bmcars انجام می‌شود.

در این نوبت فروش خودروی برقی HONGQI E-QM5 با قیمت حدود دو میلیارد و 137 میلیون تومان عرضه می‌شود که خریداران هفته آخر مهرماه 1403 خودروی خود را تحویل خواهند گرفت.

محصول E-QM5 گارانتی 3 سال یا یکصد هزار کیلومتر( هرکدام زودتر فرابرسد) دارد.

شرایط فروش خودروی برقی هونگچی E-QM5 نوع محصول رنگ قابل عرضه رنگ تریم قیمت مصرف کننده (ریال) جریمه تاخیر ماهانه زمان تحویل خودرو HONGQI E-QM5 سفید مشکی 21,370,480,000 3 هفته آخر مهر ماه 1403 هونگچی E-QM5 نخستین خودروی تمام الکتریکی گروه بهمن در ایران مشخصات فنی هونگچی E-QM5

هونگچی E-QM5 نخستین خودروی تمام الکتریکی گروه بهمن در ایران است که توسط این شرکت وارد می‌شود. این سدان برقی محصول جدیدی از برند چینی هونگچی به شمار می‌رود که در سال 2021 در چین معرفی شد. هونگچی زیرمجموعه گروه فاو چین است و محصولات لوکس آن در رقابت با برندهای لوکس اروپایی قرار دارند. هونگچی E-QM5 رقیب مستقیم تسلا مدل 3 در چین محسوب می‌شود اما با قیمت مناسب‌تر و امکانات بیشتر سعی در جذب مشتریان این خودرو دارد.

طراحی هونگچی E-QM5 تلفیقی از سبک رولزرویس و مرسدس بنز کلاس S است که ناشی از به کارگیری طراحان سابق رولزرویس در این شرکت است. نمای جلو شباهت زیادی به رولزرویس فانتوم دارد اما عقب آن بیشتر شبیه به تسلا مدل 3 و مدل Y طراحی شده است. در کابین نیز طراحی مینیمالیستی و دو رنگ حاکم است و امکانات رفاهی فراوانی ارائه می‌شود.

فضای داخلی هونگچی E-QM5

هونگچی E-QM5 در دو نسخه موتور 136 و 190 اسب بخاری عرضه می‌شود. باتری این خودرو از نوع لیتیوم یون بوده و امکان شارژ سریع در 30-40 دقیقه را دارد. هر دو نسخه گیربکس یک سرعته برقی و سیستم انتقال نیرو دیفرانسیل جلو دارند.

خودروی برقی HONGQI E-QM5 عرضه شده توسط گروه بهمن با توان پیمایش431 کیلومتر با هربار شارژ، ترمز ABS, EBA, EBD ، کنترل پایداری الکتریکی خودرو ESC و ترمز پارک برقی EPB و هیمنطور دوربین دید عقب، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، فناوری هشدار برخورد از جلو FCW، رادار برخورد با عابر پیاده و همینطور هشدار دمای باتری و... به بازار عرضه می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط فروش خودروی برقی هونگچی E-QM5 اعلام شد + جدول خرداد 1403»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..