تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانگ فنگ آئولوس AX7 با برند مارس به ایران آمد + عکس

شرکت آرشام موتور صنعت قصد دارد دو محصول جدید از برند چینی دانگ فنگ را با نام تجاری مارس (MARS) در بازار ایران عرضه کند و نسخه های اولیه این خودرو وارد کشور شده است. این دو خودرو که در رده کراس اوورها قرار می‌گیرند و این خودرو در واقع Aeolus AX7 نام دارد و احتمالاً با نام‌های C300 و C300 PRO در کشورمان به فروش خواهند رسید. هنوز جزئیات دقیقی از مشخصات فنی و امکانات این دو کراس اوور جدید از سوی واردکننده منتشر نشده است. با این حال، انتظار می‌رود آرشام موتور صنعت اطلاعات بیشتری پیرامون ورود این محصولات تازه‌نفس به بازار خودرو ایران را در آینده نزدیک اعلام کند.

بررسی سدان Aeolus AX7 Plus

این خودرو از سال 2014 به بازار معرفی شده است و در ابتدای معرفی با استقبال مناسبی روبرو گردید اما در گذر زمان و فروش این خودرو از حدود 64 هزار دستگاه در سال 2015 به 17 هزار دستگاه در سال 2022 تنزل پیدا کرد که افت بسیار فاحشی محسوب می‌شود. شرکت دانگ فنگ برای بهبود دادن وضعیت رو به افت فروش Aeolus AX7 دست به بروزرسانی آن زد و نسخه MACH این خودرو را روانه بازار کرد. البته این خودرو هنوز موفق نشده است که موفقیت ابتدایی را تکرار کند و همچنان با عدم فروش مناسب دست و پنجه نرم می‌کند.

این خودرو در رده خودروهای شاسی بلند کامپکت قرار می گیرد. نسخه جدید Aeolus AX7 در سپتامبر سال 2021 با چهار مدل عرضه شد و محدوده قیمت رسمی آن 95,900 تا 129,900 یوان است.

نسخه Mach از Aeolus AX7 نیز گروه مصرف کننده جوان اصلی را هدف قرار می دهد. این نسخه از جلوپنجره دیجیتال شش ضلعی بزرگی با دکوراسیون کروم داخلی برخوردار است که تأثیر بصری نسبتا مناسبی دارد.

در زمینه جزئیات، نسخه Mach از Aeolus AX7 نیز از برخی نوارهای تزئینی قرمز برای ایجاد ظاهری ورزشی تر استفاده می کند. چراغ های جلو نیز ظاهر خوبی دارند و به جز پیکربندی پایین ترین، بقیه مدل ها نیز مجهز به چراغ های کاملاً LED هستند. دو مدل با تجهیزات بالا نیز مجهز به چراغ های جلو خودکار هستند.

نسخه Mach از Aeolus AX7 PRO طراحی جانبی نسخه Aeolus AX7 PRO را ادامه می دهد، با این تفاوت که نوارهای تزئینی قرمز و رینگ های دو رنگ 19 اینچی Tomahawk به آن اضافه شده است که جو ورزشی بسیار خوبی را ایجاد می کند. از نظر ابعاد بدنه، این نسخه دارای طول، عرض و ارتفاع 4660/1880/1690 (1680) میلی متر و فاصله محوری 2715 میلی متر است که در سطح میانگین این رده قرار دارد.

شکل داخلی چراغ های عقب در دو طرف خاص خودرو است و هنگام روشن بودن قابل تشخیص است. با این حال، خروجی اگزوز این نسخه پنهان شده است و خروجی‌های گرومی فیک جای آن را گرفته است که برای یک مدل که بیشتر برای جوانان در نظر گرفته شده، کمی ساده و دلسرد کننده است.

دانگ فنگ آئولوس AX7 مشخصات فنی

داشبورد براساس رنگ های تیره طراحی شده که حس حرکت را ایجاد می کند. اما در عین حال سبک طراحی ترند جدید خودروسازی را نیز دارد. در این ناحیه تعداد کمی دکمه فیزیکی وجود دارد و در مجموع به سمت صندلی راننده متمایل شده است. صفحه نمایش کنترل مرکزی 12.3 اینچی که جوانان آن را دوست دارند و به صورت استاندارد در تمام سری ارائه می شود. این نسخه به سیستم خودرو WindLink 6.0 مجهز است که رابط کاربری آن ساده و قابل درک و نسبتاً آسان است. علاوه بر پشتیبانی از برنامه های مانند Cool Me Music و Himalaya، دارای قابلیت های CarLife و Huawei HiCar نیز هست.

سرنشینان در خودرو می توانند مستقیماً روی صفحه نمایش کنترل مرکزی فشار دهند و خودرو سیستم تهویه مطبوع و سانروف را بر اساس تنظیمات از پیش تعیین شده برای صحنه انتخابی، تنظیم می کند. نسخه DF51 این خودرو نیز مجهز به داشبورد 12.3 اینچی LCD کامل است و از طریق آن می توانید به راحتی اطلاعات وضعیت خودرو را مشاهده کنید. از نظر سایر تجهیزات، نسخه DF51 نیز مجهز به شارژر بی سیم گوشی های همراه جلو، تهویه/ماساژور در صندلی راننده، سیستم صوتی Jamo Zunbao و صندوق عقب برقی است.

دانگ فنگ آئولوس AX7

نسخه Mach از دانگ فنگ آئولوس AX7 فاصله محوری 2715 میلی متری دارد که در سطح میانگین این رده قرار می گیرد. فضای نشستن عقب فراوان نیست، اما برای استفاده روزانه تقریبا کافی است.

تمام سری مجهز به Mach Power هستند و عملکرد تعلیق شاسی متوسط است

از نظر قدرت، نسخه Mach دانگ فنگ آئولوس AX7 به موتور 1.5T Dongfeng Mach Power مجهز شده است که یک موتور جدید توربوشارژ تزریق مستقیم است که توسط دانگ فنگ بر اساس مفاهیم پلتفرم مدار و ماژولار توسعه یافته و حداکثر قدرت 140 کیلووات (190 اسب بخار) و حداکثر گشتاور 300 نیوتن متر را ارائه می کند و با گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر ترکیب شده است. از نظر توان فنی این خودرو در رده دیگر کراس اوورهای چینی حال حاضر قرار می‌گیرد و حرف خاصی برای گفتن ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانگ فنگ آئولوس AX7 با برند مارس به ایران آمد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..