تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Helskate برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

اولین رای باشید!

بازی Helskate در دنیایی آخرالزمانی اتفاق می‌افتد که در آن بشریت توسط شیاطین تسخیر شده است. بازیکنان در نقش یک اسکیت‌باز قرار می‌گیرند که باید از طریق دنیای جهنمی اسکیت‌سواری کنند، با شیاطین مبارزه کنند و راه خود را به سمت رستگاری پیدا کنند. بازی دارای گیم پلی اسکیت بورد سریع و سیال است. بازیکنان می‌توانند از انواع ترفندها و حرکات برای پیمایش در محیط و مبارزه با شیاطین استفاده کنند. بازی همچنین دارای یک سیستم ارتقا است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا توانایی‌های اسکیت‌برد خود را بهبود بخشند. از ویژگی‌های کلیدی بازی می‌توانیم به یک سری نکات جالب اشاره کنیم. اولین مورد گرافیک جهنمی و منحصر به فرد است.

Helskate (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Helskate

از همان ابتدا خواهید دید که جهان بزرگ چقدر طراحی متفاوتی دارد و اصلا با یک بازی ورزشی اسکیت بردی مواجه نیستید. گیم پلی اسکیت بورد سریع و سیال بازی در جهانی دارک و خاص ارائه شده است و حس ترس و بقا هم به‌شکل همزمان القا می‌شود. مبارزات چالش برانگیز با شیاطین سبب می‌شود که در حین اسکیت، حواس‌تان به ضربه زدن به دشمنان‌تان هم باشد. سیستم ارتقا برای بهبود توانایی‌های اسکیت‌برد هم طبق انتظار به بازی اضافه شده و کمک می‌کند که مهارت‌های خود را کم کم بالا ببرید. موسیقی متن اورجینال و حماسی است و سبب می‌شود که تا باس فایت‌ها حس حماسی خودشان را به خوبی منتقل کنند.

در کل بازی Helskate یک تجربه اسکیت بورد هیجان‌انگیز و چالش برانگیز است که به دلیل گیم پلی منحصر به فرد، داستان جذاب و موسیقی متن حماسی خود مورد تحسین قرار گرفته است. این بازی برای بازیکنانی که به دنبال یک تجربه اسکیت بورد جدید و متفاوت هستند، انتخابی عالی است.

اسکرین-شات-بازی-Helskate اسکرین-شات-بازی-Helskate اسکرین-شات-بازی-Helskate اسکرین-شات-بازی-Helskate اسکرین-شات-بازی-Helskate اسکرین-شات-بازی-Helskate info

Helskate is a skateboarding action roguelite. Grind, perform tricks, and chain combos to power up your attacks to slay the monsters of Vertheim. Combine unique weapons and gear to suit your playstyle as you fight, die, and upgrade your abilities to come back to this labyrinth over and over again!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS *: Windows 7 or Higher (64-bit)

Processor: 2.8GHz Quad Core CPU

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050

DirectX: Version 11

Storage: 25 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 or Higher (64-bit)

Processor: 3.2GHz Quad Core CPU

Memory: 12 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060

DirectX: Version 11

Storage: 25 GB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Helskate برای کامپیوتر – نسخه Early-Access»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..