تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی I Am Future برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

5/5 - (2 امتیاز)

بازی I Am Future روی یک سقف خالی شروع شده و باید محیط اطراف خود را کاوش کنید. منابع و ابزارهای لازم را پیدا کرده و به سراغ محیط‌های دیگر روید. گجت‌های بازی شامل کامپیوترهای عتیقه، ماشین‌های زنگ زده و مایکروویو قدیمی بوده و هر کدام تاثیر بسزایی روی روند داستان دارند. دستگاه‌ها را با دقت جدا کرده و جزئیات لازم را به دست آورید. می‌توانید از آن‌ها برای ایجاد ابزارهای آینده نگرانه استفاده کرده و از نقشه‌هایی که در اختیار دارید استفاده کنید. برخی از کارهای خود را می‌توانید خودکار سازی کرده و از هوش مصنوعی در کنار ربات‌ها بهره ببرید.

I Am Future: Cozy Apocalypse Survival – Solar Energy (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-I-Am-Future

ماهی‌گیری، کشاورزی و آشپزی در انتظارتان است و باید کشف کنید که مزایای فروپاشی تمدن بشری چه مواردی می‌توانند باشند. اکنون زمان کافی برای انتخاب سرگرمی‌های جدید وجود دارد و دریای اطراف‌تان هم از ماهی‌های خوش طعم برای پخت خوشمزه‌ترین غذاهای مدیترانه‌ای پر شده است. از پایگاه خود در بازی محافظت کرده و خطرات را از خود دور کنید. ساختارهای دفاعی را ساخته و محتاط عمل کنید. چرا که مرگ می‌تواند عواقب بدی برای‌تان داشته باشد. شهر غرق از اسرار بوده و باید کشف کنید که دقیقا چه اتفاقی برای تمدن افتاده است.

تصاویر-بازی-I-Am-Future تصاویر-بازی-I-Am-Future تصاویر-بازی-I-Am-Future تصاویر-بازی-I-Am-Future تصاویر-بازی-I-Am-Future تصاویر-بازی-I-Am-Future info

I Am Future is a relaxing survival game about building a cozy rooftop camp amid a flooded post-apocalyptic city. Set up a farm, cook delicious food, dismantle tools for crafting resources, automate chores by recruiting cute robots, and uncover the mystery behind the catastrophe.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Win10 x64

Processor: 2-core / 4-thread CPU

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GTX 750ti

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Win10 x64

Processor: 4-core / 8-thread CPU

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX 1060

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی I Am Future برای کامپیوتر – نسخه Early-Access»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..