تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله رئیس سیگنال به مدیرعامل تلگرام: «چرند می‌گوید»

رئیس بنیاد سیگنال با واکنش مستقیم به سخنان پاول دورف، مدیرعامل تلگرام را به «چرندگویی» متهم کرد.

مردیت ویتکر، رئیس بنیاد سیگنال، در مصاحبه‌ با وب‌سایت تک‌کرانچ به ادعاهای پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، پاسخ داد. ویتکر به‌صراحت گفت که دورف «چرند می‌گوید» و ادعاهایی که درباره‌ی امنیت سیگنال مطرح کرده است، با واقعیت هم‌خوانی ندارند.

دورف اواخر اردیبهشت به گزارشی جنجالی اشاره کرد که در آن گفته شده بود بودجه‌ی فناوری مورداستفاده در پیام‌رسان سیگنال را صندوق OTF تحت‌حمایت دولت آمریکا تأمین کرده است. مدیرعامل تلگرام در‌ادامه گفت که فناوری استفاده‌شده در سیگنال همان چیزی است که امروز در واتساپ و گوگل مسیجز و فیسبوک مسنجر هم می‌بینیم.

بخش دیگری از سخنان دورف به مکالمه با «افرادی مهم» اشاره می‌کرد که مدعی شده‌ بودند پیام‌های خصوصی‌شان در سیگنال، سر از رسانه‌ها و دادگاه‌های آمریکا درآورده‌اند.

مقاله‌های مرتبط

ویتکر در مصاحبه‌ی جدیدش پاول دورف را به تلاش برای دیده‌شدن متهم کرد و گفت: «نمی‌دانم چرا به آن ادعا دامن زد. می‌دانم که وقتی بحث به دیدگاه‌هایش یا ادعاهایش درباره‌ی سیگنال می‌رسد، چرند می‌گوید.»

رئیس بنیاد سیگنال با تکرار سخنان همیشگی‌اش گفت کد سیگنال متن‌باز است و همه می‌توانند آن را بررسی کنند. دورف اواخر اردیبهشت این گفته را گمراه‌کننده خوانده بود. مدیرعامل تلگرام در آن زمان گفت: «پژوهشگران امنیتی نمی‌توانند بفهمند که آیا کد قرارداده‌شده در گیت‌هاب همان کدی است که در داخل نسخه‌ی آیفون سیگنال استفاده می‌شود یا نه؛ اما تلگرام چنین اجازه‌ای به پژوهشگران می‌دهد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله رئیس سیگنال به مدیرعامل تلگرام: «چرند می‌گوید»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..