تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی‌های پلی‌استیشن داستان‌محورتر از قبل می‌شوند

یکی از مدیران ارشد پلی‌استیشن پیش‌بینی می‌کند که بازی‌های بعدی به‌جای گرافیک روی داستان‌سرایی متمرکز شوند.

سونی ۲۳ می (۳ خرداد) با برگزاری جلسه‌‌ای جدید، چشم‌انداز ۱۰ سال آینده‌ی خود را ترسیم کرد. اسد قزلباش، رئیس پلی‌استیشن پروداکشنز و سرپرست محصولات استودیو پلی‌استیشن، پیش‌بینی‌های جالبی کرده است.

قزلباش می‌گوید: «تصور می‌کنم که بازی‌ها به‌دلیل پیشرفت در فناوری و هوش مصنوعی، شخصی‌تر شوند و تجربه‌‎های سفارشی‌سازی‌شده برای هر بازیکن دردسترس قرار بگیرد.»

از دیدگاه قزلباش، پیشرفت‌های فناوری عمق عاطفی را در بازی‌ها افزایش می‌دهد و به شخصیت‌ها کمک می‌کند تا بسیار احساسی‌تر و گویاتر باشند و داستان‌سرایی هیجان‌انگیز را نیز تقویت می‌کند. او می‌گوید که سازندگان ازاین‌پس می‌توانند احساسات بسیار بیشتری در داستان‌ها ایجاد کنند و همین موضوع باعث می‌شود تمرکز از گرافیک یا تصاویر بصری به روایت‌های داستانی فراگیر معطوف شود.

مقالات مرتبط

قزلباش معتقد است که هوش مصنوعی امکان ایجاد تجارب شخصی‌تر و داستان‌های معنادارتر را فراهم می‌کند. برای مثال، NPC‌ها (شخصیت‌های غیر‌قابل‌بازی) در بازی‌ها می‌توانند با گیمرها براساس عملکردشان تعامل برقرار کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی‌های پلی‌استیشن داستان‌محورتر از قبل می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..