تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این مانیتور 4K دستگاه‌ها را با توان ۶۵ وات شارژ می‌کند

ویوسونیک مانیتور ۲۷ اینچی 4K جدیدی را با درگاه شارژ ۶۵ وات و قیمت منطقی معرفی کرد.

ویوسونیک که مدتی پیش مانیتور منحنی ۴۴٫۵ اینچی با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز معرفی کرده بود، حالا مانیتور کوچک‌تر ۲۷ اینچی 4K جدیدی را به‌نمایش گذاشته است که نرخ نوسازی ۶۰ هرتز دارد.

مانیتور ویوسونیک VA2779-4K-HDU

ViwoSonic

ویوسونیک VA2779-4K-HDU با پنل IPS LCD، وضوح ۳٬۸۴۰ در ۲٬۱۶۰ پیکسل، حاشیه‌های نازک در سه‌طرف و زاویه‌ی دید ۱۷۸ درجه عرضه می‌شود. حداکثر روشنایی مانیتور ۴۰۰ نیت است و از DisplayHDR 400 پشتیبانی می‌کند.

مانیتور ویوسونیک می‌تواند ۱٫۰۷ میلیارد رنگ تولید کند و ۹۹ درصد فضای رنگی sRGB را پوشش دهد.

مانیتور ویوسونیک VA2779-4K-HDU

ViewSonic

یکی از ویژگی‌های ویوسونیک VA2779-4K-HDU پورت Type-C با امکانات کامل و شارژ سریع ۶۵ وات است. از این پورت می‌توان برای شارژ دستگاه‌هایی همچون لپ‌تاپ و گوشی و تبلت‌ (به‌شرط پشتیبانی) استفاده کرد.

مقالات مرتبط

مانیتور ویوسونیک مدل VA2779-4K-HDU یکپارچگی عمیقی با macOS اپل ارائه می‌دهد. این مانیتور از پورت‌ HDMI و پورت DP و پورت صدا استفاده می‌کند. قیمت مانیتور جدید VA2779-4K-HDU حدود ۲۱۰ دلار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این مانیتور 4K دستگاه‌ها را با توان ۶۵ وات شارژ می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..