تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمیله علم الهدی در توصیف همسرش چه گفت؟

جمیله علم الهدی، همسر سید ابراهیم رئیسی، در پاسخ به سوال خبرنگار که گفته بود یک مورد از حسن های رئیس‌جمهور را برای ما بگویید، تاکید کرد که شهید رئیسی بسیار صبور بود.

جمیله علم الهدی در توصیف همسرش چه گفت؟

همچنین همسر شهید حسین امیرعبداللهیان نیز در پاسخ به این سوال تاکید کرد: کارشان خالصانه بود و تاکید می‌کردند که باید به نحوی کار بکنیم که شرمنده شهدا و خانواده شهدا و مردم خوب ایران نباشیم.

یکی از فرزندان شهید دریانوش نیز گفت: پدر من یک فداکار بود و در یک سانحه هوایی درکنار دوستش به شهادت رسید.

پسر شهید مالک رحمتی نیز تاکید کرد: این احساس را دارم که بابام یک قهرمان بود و برای مردم خیلی زحمت می‌کشید و خیلی صبور بود.

دختر شهید خلبان مصطفوی نیز گفت: درحالی که این موضوع خیلی خیلی برایم سنگین است اما سرم بالا است و افتخار میکنم. همچنین پسر شهید مصطفوی در پاسخ به این سوال که نسبت به شهادت پدرتان چه حسی دارید؟ گفت: فقط می‌توانم بگویم که افتخار میکنم به داشتن اینچنین پدری.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمیله علم الهدی در توصیف همسرش چه گفت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..