تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در فرودگاه ارومیه برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در فرودگاه ارومیه برگزار شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حسن اکبرزاده، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در فرودگاه امام خمینی(ره) ارومیه در مراسم گرامیداشت شهید  خدمت رئیس جمهور و سایر شهدای خدمت، گفت: آیت‌الله رئیسی خادم امام رضا(ع) به وظیفه خودشان عمل کردند و مسئولیت‌هایی که عهده‌دار شده بودند به نحو احسن مدیریت کردند.

وی ادامه داد: اکنون نوبت ما است که به وظیفه خودمان در حوزه‌های مختلفی که بر عهده گرفته‌ایم جامه عمل بپوشانیم، چرا که رئیس دولت سیزدهم به هیچ عنوان درصدد شعار دادن نبودند هر آنچه را که در برنامه قرار می‌دادند به مرحله عملیاتی شدن می‌رساندند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: گرچه سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور بهترین خادمان این ملت را از ما گرفت و ما فرصت قدردانی برای زحمات‌شان را ازدست دادیم ولی چنانچه در عمل و به معنای واقعی راه‌شان را ادامه دهیم حق مطلب را ادا کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام اکبرزاده ضمن اشاره به حضور سران و نمایندگان کشورهای مختلف در آیین تشییع پیکر رئیس جمهور و سایر دولتمردان، اضافه کرد: این فاجعه به معنای واقعی تکان‌دهنده بود و همه را شوکه کرد.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین پیرامون خدمات مختلف شهید جمهور آیت‌الله رئیسی موردنیاز است، ادامه داد: در مساجد، محافل علمی، پژوهشی و هر جایی که جوانان و افراد جویای حقیقت وجود دارد لازم است که روشنگری صورت گیرد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در فرودگاه ارومیه برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..