تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حجت‌الاسلام ایمانی‌پور درگذشت مادر سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی، درگذشت والده سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:

انالله و اناالیه راجعون

برادر مجاهد و غیور جناب مستطاب حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله (دام عزه) دبیرکل معزز حزب الله لبنان

خبر درگذشت والده ماجده، موجب تأثر و اندوه شد. تربیت نسلی مبارز و آگاه در مسیر حقانیت و مقاومت، ثمره حیات طیبه و پربرکت این بانوی بزرگوار و دیگر مادران پرافتخار جبهه مقاومت بوده و مطابق وعده الهی آثار و برکات بی انتهای این تربیت خداپسندانه در حیات ابدی و اخروی ایشان نیز جاری خواهد بود.

این ضایعه جانگداز را محضر حضرتعالی و سایر بازماندگان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت واسعه و هم نشینی با صدیقه طاهره (س) و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل آرزومندم.

محمدمهدی ایمانی‌پور

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حجت‌الاسلام ایمانی‌پور درگذشت مادر سید حسن نصرالله را تسلیت گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..