تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرامیداشت منادیان مقاومت و خدمت در ارومیه

مراسم گرامیداشت منادیان مقاومت و خدمت با حضور سردار پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار شد.

گرامیداشت منادیان مقاومت و خدمت در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) امروز ۵ خرداد در مراسم گرامیداشت منادیان مقاومت و خدمت که در حسینیه اعظم ثاراالله ارومیه برگزار شد، گفت: آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور شهید و سایر شهیدان خدمت ثابت کردند اهل عمل هستند و برای رسیدگی به مشکلات مردم حاضر می‌باشند خطرها را به جان بخرند که در این راه با خون خود ادعایشان را امضا کردند.

سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور خادم امام رضا(ع) و به شهادت رسیدن خادمان این مرز و بوم را تسلیت گفت و افزود: تعهد، اخلاق، مسئولیت‌پذیری، ولایتمداری، انقلابی‌گری ویژگی‌های بارز خادم امام رضا(ع) شهید رئیسی به شمار می‌رود.

وی حضور پرشور ملت بزرگ ایران اسلامی در تشییع شهدای خدمت را بسیار دیدنی و قابل توجه توصیف کرد و گفت: با این حضور میلیونی نقشه‌های شوم دشمنان خنثی شد، که باید به خاطر وجود چنین ملت بابصیرت و آگاهی به خودمان ببالیم.

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه هر کسی در راه دفاع از میهن اسلامی در مقابل دشمنان همچنین در مسیر خدمت گام بردارد به طور قطع مورد عنایت خاص خداوند متعال قرار گرفته و چه بسیار انسان‌های پاک‌سرشت زیادی که در این راه حتی به فیض شهادت نیز نائل آمدند، ادامه داد: یاد و نام شهید رئیسی ابدی شده است.

این مسئول در ادامه سخنان خود یکی از نشانه‌های بارز مسلمانی را اخلاص و کار برای خدا دانست و گفت: انسان مخلص تمام امورات خود را برای رضایت خداوند متعال و خشنودی ائمه معصوم(ع) انجام می‌دهد و هرگز به دنبال پست، مقام، موقعیت سیاسی و امتیازهای اقتصادی نیست که چنین افرادی بسیار کم است، بنابراین تا وقتی که هستند باید قدردان‌ آن‌ها باشیم.

وی بر لزوم شناخت هر چه بیشتر و عمیق‌تر ابعاد شخصیتی آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور شهید تأکید و بیان کرد: زمانی خواهیم توانست یاد و راه شهدای انقلاب را زنده نگه داریم که خودمان آن‌ها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرامیداشت منادیان مقاومت و خدمت در ارومیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..