تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جاده هراز به مدت چهار ماه به صورت مقطعی بسته است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ایرنا: رییس پلیس راه مازندران از بسته بودن مقطعی جاده هراز از امروز (یکشنبه) به مدت چهار ماه خبر داد و گفت که رانندگان وسایل نقلیه می‌توانند برای تردد از مسیرهای جایگزین کندوان و فیروزکوه استفاده کنند.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب افزود: مسیر هراز تا ۲۰ شهریور امسال به علت اجرای عملیات خاکبرداری و اصلاح شیب ترانشه در محدوده قلابن از کیلومتر ۶۴.۲ تا ۶۵، از ساعت هشت صبح تا ۱۷ عصر روزهای دوشنبه، هر هفته به غیر ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه بسته است و تردد خودروها در این مدت از راه‌های جایگزین کندوان و فیروزکوه امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه مسیرهای شمالی اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک در راه‌های چالوس، آزاد راه تهران شمال، هراز و فیروزکوه را در زمان حاضر عادی و روان اعلام کرد و از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از هرگونه عجله و شتاب، زمان بازگشت خود به مقصد را مدیریت کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران به ارمغان بیاورند.

سرهنگ جهان‌تاب، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و گفت: پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جاده هراز به مدت چهار ماه به صورت مقطعی بسته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..