تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه بیش از 16000 خدمت درمانی و پزشکی به حجاج ایرانی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر شب گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای با اشاره به حضور و خدمات‌رسانی کادر بهداشت و درمان جمعیت هلال‌ احمر ایران در مراسم حج تمتع در کشور عربستان اعلام کرد: از ابتدای عملیات حج، به ترتیب 10 هزار و 57 و 6 هزار و 360 خدمت بهداشتی و درمانی در مراکز هلال احمر ایران در مدینه و مکه به حجاج ارائه شده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: در این مدت در مجموع 7 هزار و 181 مورد ویزیت عمومی در مطب‌های هتل‌های محل اقامت زائران ایرانی و 290 ویزیت پزشکان متخصص به حجاج ارائه شده است. همچنین 73 مورد بستری اورژانس، 387 مورد خدمات پاراکلینیکی، 3632 مورد خدمات نوار قلب، فشار خون و قند خون، تزریقات، پانسمان و سرم‌تراپی در مراکز درمانی ایران در مکه و مدینه از دیگر خدمات ارائه شده به حجاج کشورمان بوده است.

این اطلاعیه تعداد نسخ داروخانه بیمارستان برای حجاج را 294 مورد اعلام کرد و افزود: 507 مورد مددکاری، امدادرسانی و انتقال بیماران به مراکز درمانی نیز ازجمله خدمات ارائه شده در این مدت بوده است.

بر اساس این اطلاعیه، در حال حاضر 4 زائر ایرانی در بیمارستان هلال‌ احمر ایران در مکه و 4 زائر دیگر در بیمارستان‌های عربستان در مدینه و مکه بستری هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه بیش از 16000 خدمت درمانی و پزشکی به حجاج ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..