تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظاهرا اپل هنوز به هوش مصنوعی آیفون اطمینان ندارد

اپل احتمالا قابلیت‌های مختلف قدرت‌گرفته از هوش مصنوعی را در iOS 18 با برچسب «بتا» منتشر خواهد کرد.

خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی جدید می‌نویسد قابلیت‌های هوش مصنوعی iOS 18 و سایر سیستم‌های عامل اپل با برچسب «بتا» یا «پیش‌نمایش» در دسترس قرار می‌گیرند. احتمالا ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل هنوز به بلوغ کافی نرسیده‌اند و به حدی پیشرفته نیستند که بتوان به‌طور کامل به آن‌ها اتکا کرد.

اپل به‌وضوح از رقابت هوش مصنوعی جا مانده است؛ با این‌حال شرکت‌های پیش‌رو در حوزه‌ی هوش مصنوعی نظیر گوگل و OpenAI به‌دلیل پاسخ‌های اشتباه سرویس‌های خود با چالش‌های زیادی مواجه شده‌اند. شاید اپل با ترس از این موضوع می‌خواهد آهسته و پیوسته پیش برود.

افشاگران می‌گویند بخشی از پردازش هوش مصنوعی اپل بر بستر دستگاه انجام می‌شود و سایر قابلیت‌ها در سرورهای ابری پردازش خواهند شد. احتمالا پردازش محلی صرفا وارد یک یا دو نسل اخیر آیفون و آیپد و مک می‌شود. بلومبرگ می‌گوید اپل روی مدل هوش مصنوعی کوچکی برای اپل واچ نیز کار می‌کند.

مقاله‌های مرتبط

قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل شامل خلاصه‌سازی پیام‌های متنی و نوتیفیکیشن‌ها، تبدیل صدا به متن، ویرایش تصویر، متن پیشنهادی برای پاسخ به پیام‌ها و یک‌سری تغییرات در سافاری و اسپات‌لایت خواهند بود. اپل ممکن است سیری را بر پایه‌ی هوش مصنوعی بازطراحی کند.

اپل احتمالا بخشی از قابلیت‌های هوش مصنوعی سیستم‌عامل iOS 18 را ازطریق شرکت OpenAI ارائه خواهد داد. ممکن است سم آلتمن در مراسم WWDC حضور پیدا کند تا از همکاری اپل و OpenAI خبر بدهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظاهرا اپل هنوز به هوش مصنوعی آیفون اطمینان ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..