تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایدارسازی ارتباطات شبکه مخابراتی مسیر روستای چاشم به خطیرکوه مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، محمدرضا ورامینیان گفت: به دنبال بروز خسارت و آسیب به علت برخورد بیل مکانیکی شرکت گاز به کابل فیبرنوری مسیر روستای چاشم به خطیرکوه، ارتباط مشترکین این مناطق قطع گردید.

سرپرست اداره مخابرات مهدیشهر خاطرنشان کرد: کارشناسان فنی مخابرات توانستند با کار تیمی منسجم، سایت‌هایی که در اثر این اتفاق دچار اختلال شده بودند را در زمان بسیار کم وارد مدار کنند.

وی افزود: مخابرات استان در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل آمادگی دارد، در صورت وقوع حوادث اینچنینی، در کمترین زمان ممکن وضعیت ارتباطی را با تکیه بر دانش و تخصص پرسنل خود به وضعیت مطلوب برساند.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایدارسازی ارتباطات شبکه مخابراتی مسیر روستای چاشم به خطیرکوه مهدیشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..