تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برادران حیدری جدول را عوض کردند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز با خبرنگاران صحبت کرد.او گفت:«هیچ‌کس فکر نمی‌کرد این اتفاق بیفتد و تیم ما تا به اینجا میانگین امتیازی بالای دو امتیاز را به ثبت برساند. حتی تیم رقیب ما یک روز به یکی از مربیان ما پیغام داد که مثلاً یک تیم دیگری خیلی قوی است و شروع کنند به اذیت کردن آن تیم! من گفتم اما به کسی کاری نداریم و تمام تمرکزمان روی تیم خودمان است. همانطور که گفتم وقتی دیدند تیم ما لقمه گلوگیری است شروع کردن به اذیت کردن! البته اذیت فوتبالی کسی نمی‌تواند انجام دهد؛ مگر اینکه با اتفاقاتی مثل داوری باشد.»

نکونام ادامه داد:«باز هم می‌گویم قضاوت برادران حیدری برای تیم ما و رقیب را ببینید، آنها جدول را عوض کردند. اتفاقاتی که افتاد خارج از چارچوب بود و ما نمی‌توانستیم کاری کنیم، ولی به هر حال این اتفاق افتاد. یک نکته دیگر هم وجود دارد که باید بگویم؛ تیم ما در بازی با نساجی مخصوصاً وقتی نتیجه 3 بر صفر حریف را شنید، خواه ناخواه این اتفاق افتاد. حتی در بین دو نیمه سعی کردم با بچه ها صحبت کنم، ولی به هر حال بازیکن تمرکزش را از دست می‌دهد. حتی مربی رقیب ما هم حواسش به آن نتیجه بود. به نظرم در بازی با نساجی تیم ما تحت تأثیر نتیجه بازی حریف بود. فکر نمی‌کردم با اشتباهاتی که در آن بازی انجام می‌شود نتیجه برگردد، ولی این اتفاق افتاد. ما یک راه داریم و آنهم تلاش و حمایت هواداران تا روز آخر است.»

متن کامل این گفت و گو را اینجا بخوانید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برادران حیدری جدول را عوض کردند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..