تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سارقان حرفه ای احشام در یزد دستگیر شدند

به گزارش رکنا،سردار "عباسعلی بهدانی فرد" درباره این خبر اظهارکرد: درپی وقوع چندین فقره سرقت احشام از دامداران، پیگیری موضوع و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی صحنه های سرقت، تحقیقات میدانی، 2 سارق را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، آنها را دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی استان یزد بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های صورت گرفته به 30 فقره سرقت احشام در استان یزد اعتراف کردند.

بهدانی فرد تصریح کرد: همچنین ماموران پلیس آگاهی با پیگیری های انجام شده سه مالخر این سرقت ها را نیز شناسایی و آنها را دستگیر و پس از بازجویی و تکمیل پرونده به همراه سارقان به دادسرا معرفی کردند.

وی خاطرنشان کرد: افزایش ضریب امنیتی محل نگهداری احشام توسط دامداران با استفاده از حفاظ و نرده های محکم فلزی، نصب دوربین مداربسته، بکارگیری نگهبان و سرکشی مداوم از احشام در طول شب می تواند از سرقت احشام توسط سارقان جلوگیری کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سارقان حرفه ای احشام در یزد دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..