تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر جدید VGV U75 پلاس، محصول جدید خودروسازی ایلیا در راه بازار کشور + عکس

شرکت خودروسازی ایلیا پس از عرضه محصولات شاسی مستقل دایون Y5 و Y7، اینک در پی عرضه کراس اوور 7 نفره جدیدی با نام VGV U75 پلاس به بازار ایران است. تصاویر اختصاصی اخیر، این خودرو را در حال گذراندن آزمون‌های فنی و قانونی نمایش می‌دهد و با توجه به رشد چشمگیر عرضه خودروهای وارداتی، به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد حضور آن در بازار خواهیم بود.

معرفی VGV U75 پلاس

این کراس اوور که توسط شرکت مطرح خودروسازی چینی سینوتراک تولید شده، در نسخه فول آپشن و با واردات از سوی شرکت ایلیا، راهی ایران گشته است. قلب تپنده آن از جنس یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ است که حداکثر قدرت 221 اسب بخار و گشتاور 385 نیوتن متری را ارائه می‌کند. این نیروی محرکه از طریق یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته به چرخ‌ها منتقل شده و موجب کاهش مصرف سوخت در سرعت‌های بالاتر می‌گردد. وزن ناخالص این خودرو 1.7 تن است.

سیستم انتقال نیرو در این خودرو با استفاده از یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته طراحی شده است. این گیربکس با انتقال نیرو به چرخ‌ها در دور موتور پایین‌تر، موجب کاهش مصرف سوخت در سرعت‌های بالا می‌شود. همچنین وجود 8 دنده در این گیربکس، انتقال نیرو را روان‌تر و شتاب‌گیری را بهتر می‌کند.

در حوزه ایمنی، VGV U75 پلاس از ترمزهای دیسکی چهارچرخ بهره می‌برد که نیروی ترمزگیری قوی و پایداری را فراهم می‌کند. سیستم‌های کنترل پایداری الکترونیکی و کنترل کشش نیز در این خودرو تعبیه شده‌اند تا در شرایط لغزنده و غیرعادی، کنترل بهتری بر خودرو وجود داشته باشد.

VGV U75 پلاس

از دیگر تجهیزات ایمنی این کراس اوور می‌توان به 6 کیسه هوا برای محافظت از سرنشینان در تصادفات، دوربین‌های دید عقب و 360 درجه برای کمک به رانندگی ایمن‌تر، سنسور پارک عقب برای آگاهی از موانع پشت سر و سیستم کروز کنترل برای کنترل سرعت در جاده‌های آزاد اشاره کرد. با این حال، فقدان سنسور پارک جلو می‌تواند یکی از نقاط ضعف این خودرو محسوب گردد.

در بخش آسایش و رفاه نیز، امکاناتی چون فرمان برقی تلسکوپی و برقی برای تنظیم دقیق وضعیت آن، صندلی‌های برقی با قابلیت تنظیم زاویه و ارتفاع برای راحتی بیشتر، سانروف پانوراما برای ورود نور و هوای تازه به کابین، صفحه نمایش چندمنظوره لمسی در کنسول میانی برای کنترل امکانات مختلف و سیستم‌های صوتی و تصویری پیشرفته با قابلیت پخش فایل‌های چندرسانه‌ای، حضور دارند. گرچه در این زمینه نیاز به ارتقای بیشتری نسبت به برخی رقبا احساس می‌شود.

از نظر ظاهری، این کراس اوور چینی با طراحی اسپرت و جذاب خود توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. جلوپنجره بزرگ با خطوط اسپرت، چراغ‌های جلو و عقب با طراحی LED مدرن، رینگ‌های آلومینیومی بزرگ و خطوط بدنه نمایان، به این خودرو ظاهری متمایز بخشیده‌اند. کابین نیز با رنگ‌بندی تیره و استفاده از متریال‌های با کیفیت، فضایی دلنشین را برای سرنشینان ایجاد می‌کند.

در مجموع، با در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف، VGV U75 پلاس گزینه مناسبی برای بازار ایران به شمار می‌رود. این خودرو با موتور قدرتمند، گیربکس 8 سرعته کارآمد، تجهیزات ایمنی و آسایشی مطلوب و طراحی جذاب، می‌تواند نیازهای مختلفی را برآورده کند. هرچند که در برخی حوزه‌ها نیازمند بهبود است تا بتواند در برابر رقبای خارجی، جایگاه بهتری را کسب نماید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر جدید VGV U75 پلاس، محصول جدید خودروسازی ایلیا در راه بازار کشور + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..