تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی پیکسل ۱۰ یک تغییر زیرپوستی اما بسیار مهم تجربه می‌کند

گوشی پیکسل ۱۰ گوگل که در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود، تغییر زیرپوستی مهمی به خود خواهد دید.

سایت Android Authority در گزارشی اختصاصی می‌گوید که گوگل روی گوشی پیکسل ۱۰ با تراشه‌ی تنسور G5 کار می‌کند. این تراشه ظاهراً قرار است توسط TSMC ساخته شود؛ همان شرکتی که تراشه‌های سری A و M اپل را تولید می‌کند.

در دیتابیس فاش‌شده‌ی گوگل، عبارتی با عنوان InFO POP به‌چشم می‌خورد که مربوط به فناوری پکیجینگ TSMC است. این موضوع احتمال درست‌بودن شایعات قبلی را تا حد زیادی بالا می‌برد.

جزئیات فنی سخت‌افزاری گوشی گوگل در دیتابیس گوگل

Android Authority

تنسور G5 براساس لیتوگرافی سه نانومتری TSMC و فناوری پیشرفته‌ای ساخته خواهد شد که باعث می‌شود مصرف انرژی کاهش و قدرت پردازشی افزایش یابد. احتمالاً پیکسل ۱۰ مانند پیکسل ۹ پرو به ۱۶ گیگابایت رم سامسونگ مجهز خواهد بود.

مقالات مرتبط

گوگل قرار بود تراشه‌ی ساخت TSMC را در سری پیکسل ۹ به‌کار بگیرد، اما هدفش محقق نشد و جدیدترین مدل‌های گوشی گوگل در سال ۲۰۲۴ با تراشه‌ی تنسور G4 ساخت سامسونگ راهی بازار خواهند شد. گفته می‌شود این تراشه پیشرفت زیادی نسبت‌ به تنسور G3 ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی پیکسل ۱۰ یک تغییر زیرپوستی اما بسیار مهم تجربه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..