تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشجویان سال دوم که تمایل به معلمی دارند؛ منتظر اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان باشند

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

چندی پیش رئیس دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد که برخی دانشجویان سال سوم دانشگاه‌های غیر از فرهنگیان٬ بورسیه آموزش و پرورش می‌شوند.

 علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در این باره گفت: دانشجویان سال دوم دانشگاه‌های دیگر که تمایل دارند در دانشگاه فرهنگیان به عنوان دانشجومعلم ادامه تحصیل داده و معلم شوند؛ می‌توانند بر اساس آیین نامه و اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان در رشته‌های مختلف و مورد نیاز به کار خود ادامه دهند.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان براساس آیین نامه‌ای که در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده٬ بنا به نیاز خود در رشته‌های مختلف دانشجو می‌پذیرد.

 او با بیان این که دروسی که دانشجویان در دانشگاه خود گذرانده‌اند٬ در دانشگاه فرهنگیان لحاظ می‌شود؛ تصریح کرد: در آیین نامه آمده دانشجویانی که به هر دلیلی تمایل به تغییر رشته دارند٬ دروس گذرانده‌ آن ها بررسی و لحاظ  می‌شود تا دانشجویان دروس تکراری را نخوانند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت:  بخش‌های سیاستی آیین نامه طراحی شده و به محض این که تمام بخش‌های آن تکمیل شود از سوی دانشگاه فرهنگیان ارائه و نحوه ورود آن از طریق وزارت آموزش و پرورش اطلاع رسانی می‌شود.

فرهادی در پایان اظهار کرد: پیش بینی می‌شود این آیین نامه از مهر اجرایی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشجویان سال دوم که تمایل به معلمی دارند؛ منتظر اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..