تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادبود شهید جمهور در محفل انس با قرآن پدافند هوایی شمال ارتش

یادبود شهید جمهور در محفل انس با قرآن پدافند هوایی شمال ارتشبه گزارش ایکنا، محفل نورانی انس با قرآن کریم در قالب طرح تدبر، از سوی منطقه پدافند هوایی شمال کشور در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد که در آن علاوه بر تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، حجت‌الاسلام و‌المسلمین الفتی؛ رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال ارتش به ایراد سخن پرداخت.

وی در این محفل که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت برگزار شد، با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه گفت: آیاتی از سوره «احزاب» در این محفل تلاوت شد که در تفسیر آن باید گفت آنانی که بر پیمانشان باقی ماندند، شهید شده و به خواسته‌هایشان رسیدند و بر این اساس شهادت پاداش صادقین است.

الفتی تصریح کرد: در این عالم هیچ چیزی بی‌جواب نمی‌ماند. آنانی ‌که منتظر جان دادن برای خدا مانده‌اند، به این پاداش الهی دست یافته‌اند‌ و جایگاه خدمتگزاران این ملت و خادمان مردم جایگاه ویژه‌ای است.

وی ادامه داد: امام صادق(ع) فرمودند اگر کسی حاجت مردم را برآورده کند و رفع گرفتاری از مردم نماید، چنین شخصی کارش از طواف بالاتر است. امام حسن عسکری(ع) می‌فرماید آنهایی که به مردم محبت کرده و خدمت می‌کنند، خداوند روز قيامت آنان را چنان وارد محشرمی کند که تاج عزت و کرامت برسرشان است و نور آنان جلب توجه می‌کند. 

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادبود شهید جمهور در محفل انس با قرآن پدافند هوایی شمال ارتش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..