تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهید رئیسی یک انسان به تمام معنا و مجاهد بود

حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی، مدیر حوزه علمیه هرمزگانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی، مدیر حوزه علمیه هرمزگان، پنجم خردادماه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در مسجد نور شهر سندرک ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه اظهار کرد: وقتی خبر سقوط بالگرد رئیس‌جمهور به گوش مردم رسید حال همه دگرگون شد و این چیزی جز مهر و محبتی که خداوند در دل مردم انداخته است، نیست.

وی با اشاره به آیه 96 سوره مریم «‌إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَيَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَنُ وُدًّا؛ كسانى كه ايمان آورده و كارهاى شايسته كرده‏‌اند به‌زودى خداى رحمان براى آنان محبتى در دل‌ها قرار مى‏‌دهد» گفت: کسی که از ایمان و تقوا برخوردار است، جاذبه دارد و محبتش در دل‌ها قرار داده می‌شود و حتماً خدا او را محبوب دل‌ها می‌کند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان بیان کرد: مقام معظم رهبری بی‌دلیل در ارتباط با شهید‌ آیت‌الله رئیسی از چنین واژه‌هایی استفاده نمی‌کنند، مجاهد کسی است که دشمن‌شناس باشد و در مقابل دشمن توان ایستادگی نیز از خود بروز دهد و با توجه به این ویژگی‌ شهید رئیسی یک انسان به تمام معنا و مجاهد بود و سعی می‌کرد در قالب ولی فقیه زمانش حرکت کند و به‌خوبی دوست و دشمن را می‌شناخت.

وی اظهار کرد: شهید رئیسی و شهدای خدمت از همه چیزشان گذشتند و به داد مردم رسیدند، این ویژگی‌ها به معنی واقعی کلمه طلبگی را معنا کرد و کار طلبه این است، خودش را بشناسد و به خلق خدمت کند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان شهید آل‌هاشم را به‌عنوان شخصیتی کم‌نظیر نام برد و یادآور شد: شهید آل‌هاشم روحانی‌ خدوم، مردمی، دوست‌داشتنی، فعال و اهل ارتباط با همه اقشار جامعه بود. همچنین شهید امیرعبداللهیان، وزیر خارجه انقلابی و جهادی، مرد میدان و دیپلماسی، مرد آشنا با جهاد دیپلماسی، رادمرد آشنا با زبان دنیا، مرد استکبارستیز و مستضعف‌نواز، حامی مظلومان جبهه‌ مقاومت، راسخ و نامرعوب در برابر زیاده‌خواهان اروپایی و آمریکایی بود.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهید رئیسی یک انسان به تمام معنا و مجاهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..