تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دوره جامع داستان‌نویسی مبتنی بر معارف قرآن

به گزارش ایکنا، دوره جامع داستان‌نویسی ویژه جوانان قرآنی استان تهران در دو بخش آقایان و بانوان از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

در این دوره به هنرجویانی که علاوه بر یادگیری تئوری محتوای هنری و قرآنی دوره، بصورت عملی نیز توانایی تولید آثار هنری مبتنی بر متن و معارف قرآن پیدا کنند مدرک معتبر از سوی سازمان دارالقرآن الکریم اعطامی‌شود.

درصورت توافق سازمان دارالقرآن با هنرجویان منتخب، برای بعد از دوره، این سازمان به حمایت از تولیدات فاخر و همکاری‌های هنری با ایشان برای پروژه‌ها خصوصا پروژه بلندمدت زندگی با آیه‌ها می‌پردازد.

مدت دوره جامع این طرح یک ساله است و مکان برگزاری آن تهران، حوزه هنری و صرفاً به شکل حضوری اعلام شده است. هزینه ثبت‌نام در این دوره ۵۰۰ هزارتومان اعلام شده است. براساس اعلام برگزارکنندگان هزینه دوره به هنرجویانی که در طول دوره آثار و تکالیف مدنظر را ارائه کنند عودت داده خواهد شد.

آخرین مهلت پیش ثبت نام در این دوره جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ و بررسی و تماس تلفنی بامتقاضیان پذیرفته شده اولیه در روزهای ۱۹ و ۲۰ خرداد انجام می‌شود. مصاحبه حضوری و پذیرش نهایی در حوزه هنری نیز در روزهای ۲۱ تا ۳۰ خرداد و شروع دوره در تیرماه اعلام شده است.

علاقه‌مندان برای پیش ثبت نام در این دوره می‌توانند به لینک https://survey.porsline.ir/s/۳DySOH۰ مراجعه کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شناسه @edunevis در پیام‌رسان بله و حضور در کانال دوره آموزش جامع داستان‌نویسی سازمان دارالقرآن به لینک http://ble.ir/amuzeshedastan مراجعه کنند.

برگزاری دوره جامع داستان‌نویسی ویژه جوانان قرآنی استان تهران

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دوره جامع داستان‌نویسی مبتنی بر معارف قرآن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..