تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی هزار و ۱۰۰ بیمار مبتلا به ام اس در استان

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس استان زنجان گفت: هزار و ۱۰۰ بیمار ام اس در استان شناسایی شده‌اند که از این تعداد برای ۹۷۰ نفر در این انجمن پرونده تشکیل شده است.

شناسایی هزار و ۱۰۰ بیمار مبتلا به ام اس در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  صلاحی مقدم گفت: بیش از ۷۰ درصد مبتلایان به ام اس را زنان تشکیل می‌دهند و هم اکنون ۷۱۶ زن و ۲۵۳ مرد از خدمات انجمن ام اس استان بهره مند می‌شوند.

وی یکی از اقدامات مهم این انجمن را حمایت دارویی از بیماران دارای پرونده عنوان کرد و افزود: این انجمن ماهانه ۱۰ میلیون ریال به هر بیمار کمک دارویی می‌کند، اما در تامین مکمل‌های مورد نیاز آنها، توان لازم را ندارد.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس استان با بیان اینکه بخشی از بیماران مبتلا به ام اس علاوه بر رنج بیماری و مشکلات اقتصادی حتی شغل هم ندارند، ادامه داد: در این راستا اقداماتی را برای حمایت‌های تغذیه‌ای از این بیماران انجام داده ایم.

صلاحی مقدم هزینه جاری ماهانه انجمن را ۲ میلیارد ریال بیان کرد و گفت: با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی، مشارکت بیش از بیش خیران برای تأمین مالی این انجمن و ادامه فعالیت آن ضروری است.

وی افزود: تکمیل بخش‌های مختلف طراحی شده ساختمان در دست احداث زنجان نیز در راستای حمایت از بیماران مبتلا به ام اس نیازمند همراهی بیش از پیش خیران و مشارکت منابع مالی آن ها است.


مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس استان ادامه داد: ارائه خدمات توانبخشی، فیزیوتراپی، کلینیک و واگذاری سوئیت‌های استراحت از جمله خدمات پیش‌بینی شده در ساختمان در دست احداث این انجمن است که تکمیل آن خدمت رسانی به گروه‌های هدف را تسهیل می‌کند.

صلاحی مقدم با بیان اینکه هم اکنون ۲۵۰ خیر با این انجمن همکاری می‌کنند، گفت: در این راستا هرچند بخش فیزیوتراپی آماده شده، اما کارشناس فیزیوتراپی نداریم و همین مساله مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی یکی از مشکلات کنونی را اخذ مجوز واحد درمانگاه اعلام کرد و افزود: در صورت تجهیز آن و کمک خیران می‌توانیم برای أخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی زنجان امیدوار باشیم.

وی یادآور شد: هم اکون بخش استخر و آب درمانی مجموعه تکمیل نشده و در اننظار یاری خیران است تا با تکمیل آن خدمت رسانی به جامعه هدف بیش از گذشته تسهیل شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی هزار و ۱۰۰ بیمار مبتلا به ام اس در استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..