تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری از شادی زایدالوصف پرسپولیسی ها از کامبک دراماتیک و صدرنشینی + ویدیو

پرگل‌ترین دیدار لیگ بیست و سوم بین پرسپولیس و استقلال خوزستان، با نتیجه ۴ بر ۳ به سود قرمزهای تهران به پایان رسید. کامبک باورنکردنی و رفتن پرسپولیسی ها به صدر جدول، یک اتفاق فراموش نشدنی برای طرفداران پرسپولیس بود، که شادی بی امان آنها را برانگیخت.

یکی از حساس ترین بازی‌های هفته بیست و هشتم با برتری پرگل پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان به پایان رسید تا حالا شاگردان اوسمار ویرا با ۶۲ امتیاز صدرنشینی را پس از هفته‌های طولانی از استقلال پس بگیرند. این اتفاق در حالی رخ داد که تیم پرسپولیس در نیمه اول بازی ۳ گل از تیم حریف دریافت کرده و کسی به جبران این نتیجه امیدی نداشت. اما پرسپولیس در ۲۵ دقیقه پایانی بازی کامبک زد و توانست علاوه بر جبران سه گل خورده، یک گل دیگر نیز زده و پیروز مسابقه شود. این یکی‌از زیبا‌ترین کامبک های تاریخ فوتبال ایران بود.

پرسپولیس درحالی موفق به کسب ۳ امتیاز رویایی این بازی شد که رقیب دیرینه، یعنی استقلال در قائمشهر مقابل نساجی تن به تساوی بدون گل داد تا شاگردان نکونام پس از هفته‌ها صدرنشینی، در واپسین هفته‌های لیگ برتر صدر را به رقیب قرمزپوش خود واگذار کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری از شادی زایدالوصف پرسپولیسی ها از کامبک دراماتیک و صدرنشینی + ویدیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..