تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیسا اوجی کیست و چرا فوت شد ؟

آیسا اوجی کیست ؟

آیسا اوجی، بازیگر جوان کشورمان، پس از اعلام خبر فوتش، نامش بر سر زبان ها افتاد.

آیسا اوجی کیست و چرا فوت شد ؟

آیسا اوجی یکی از بازیگران دهه هفتادی که در سال 1375 به دنیا آمد. اطلاعات کاملی درباره خانواده این هنرمند فقید در دست نیست.

آیسا اوجی کیست و چرا فوت شد ؟ کودکی آیسا اوجی


آیسا اوجی در حوزه هنرهای تجسمی، به خصوص نقاشی، تحصیلاتش را ادامه داده است.

فیلم های آیسا اوجی

آیسا اوجی بازیگر بسیار فعالی نبود و فقط در چند فیلم حضور داشت. یکی از این فیلم‌ها فیلم کوتاه «گاهی انسان» به کارگردانی محمد تهرانی و تهیه‌کنندگی نوید محمدزاده است که در آن بازیگرانی همچون سجاد اسیوند، علی میرابی، داوود اسیوند، کامران دهقان، امیر اخلاقی و ارشیا ناخد هم‌بازی کرد.

آیسا اوجی کیست و چرا فوت شد ؟

یکی دیگر از آثاری که آیسا اوجی در آن بازی کرد، نمایش «مسیب لود» بود که به عنوان یکی از اعمال برجسته وی در تئاتر شناخته می‌شود.
او نقش جالبی را بازی کرد و به خوبی نشان داد که یک بازیگر با استعداد است.

بیماری و علت فوت آیسا اوجی

این بازیگر جوان که از دوران کودکی با یک نوع بیماری قلبی مبارزه می‌کرد و تحت درمان بود، در نهایت به دلیل عارضه قلبی مادرزادی و بروز لخته در مغزش فوت کرد. آیسای 27 ساله از وقتی کودک بود تا زمان درگذشتش تحت درمان بوده بود، اما نهایتاً این بیماری او را به سوی مرگ کشاند.

آیسا اوجی کیست و چرا فوت شد ؟ آیسا اوجی و مادرش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیسا اوجی کیست و چرا فوت شد ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..