تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صرف ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای نصب مبلمان شهری شهرکرد

به گزارش خبرآنلاین چهارمحال وبختیاری، مسعود حبیبی گفت: به منظور ایجاد امکانات رفاهی لازم جهت استفاده شهروندان از فضای سبز و پارک‌های شهرکرد و توسعه مبلمان شهری، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد اقدام به نصب تعدادی نیمکت چوب پلاست و بتنی در معابر و پارک‌های سطح شهر نمود.

وی افزود: تا کنون ۴۴ عدد نیمکت و ۳۰ عدد سطل زباله در بوستان حاج قاسم سلیمانی، ۱۰ عدد سطل زباله در بوستان نماز، ۵ عدد نیمکت در بوستان فرهنگ، ۸ عدد نیمکت و ۶ عدد سطل زباله در بوستان آفتاب و ۱۵ عدد نیمکت و ۱۰ عدد سطل زباله در خیابان کاشانی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال نصب شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد اضافه کرد: همچنین عملیات نصب سطل زباله و نیمکت در خیابان کاشانی در حال اجراست.

حبیبی افزود: امیدواریم شهروندان با رعایت بهداشت محیط شهری و حفظ نظافت عمومی ضمن برخورداری از فضاهای پاک و زیبا، ما را در توسعه و ایجاد امکانات رفاهی جدید در سطح شهر یاری نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صرف ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای نصب مبلمان شهری شهرکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..