تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت دفتر آیت الله شبیری زنجانی در پی شهادت رئیس جمهور

دفتر آیت‌الله شبیری زنجانی در پی حادثه تلخ سقوط بالگرد و فقدان تأثربار ریاست محترم جمهور پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا الیه راجعون
با نهایت تأسف، درگذشت تأثربار رئیس جمهور محترم و پرتلاش، جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدابراهیم رئیسی (رحمة الله علیه) و امام جمعه مردمی تبریز جناب حجه الاسلام و المسلمین آل هاشم (رحمة الله علیه) و سایر همراهان ایشان، در حادثه تلخ سقوط بالگرد را تسلیت می‌گوییم.

بی تردید تلاش در خدمت به مردم و خدمتگزاری به آستان قدسی حضرت امام علی بن موسی الرضا (علیه الصلوة والسلام)، اجری عظیم در پیشگاه خداوند متعال دارد.

از خداوند متعال رحمت و غفران برای این عزیزان و صبر و اجر را برای همه داغدیدگان به ویژه رهبری معظم (مد ظله)، و خانواده‌های داغدار مسألت داریم.

دفتر آیت‌الله شبیری زنجانی (مد ظله)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت دفتر آیت الله شبیری زنجانی در پی شهادت رئیس جمهور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..