تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید سرانجام به هوش مصنوعی مجهز شد

کاربران ازاین‌پس می‌توانند با پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید، از هوش مصنوعی جمنای استفاده کنند.

گوگل در کنفرانس I/O 2024 اعلام کرد که قصد دارد پیام‌رسان Google Messages را به هوش مصنوعی جمنای مجهز کند. این شرکت حالا اعلام کرده است که کاربران نسخه‌ی پایدار گوگل مسیجز می‌توانند از قابلیت‌های جمنای بهره ببرند. ویژگی جدید به‌صورت تدریجی منتشر می‌شود.

جمنای پس از ورود به گوگل مسیجز، به‌عنوان اولین مخاطب در بخش ایجاد گفت‌وگوی جدید ظاهر خواهد شد. کاربران پس‌ از موافقت با برخی شرایط ذکرشده، به رابط کاربری پیام‌رسانی جدیدی منتقل خواهند شد.

نحوه‌ی استفاده از هوش مصنوعی جمنای در گوگل مسیجز

Google

کاربران می‌توانند در بخش وارد‌کردن متن، از ایموجی و گزینه‌ی گالری استفاده کنند و به هوش مصنوعی ورودی تصویری بدهند؛ اما امکان افزودن ورودی‌های صوتی وجود ندارد.

از جمنای در گوگل مسیجز می‌توان برای ایجاد پیش‌نویس، گرفتن ایده‌های جدید، برنامه‌ریزی رویدادهای آینده یا برقراری مکالمه‌ استفاده کرد.

مکالمه با هوش مصنوعی جمنای در گوگل مسیجز استفاده از افزونه‌ها در جمنای در گوگل مسیجز مکالمه با هوش مصنوعی جمنای در گوگل مسیجز

جمنای در گوگل مسیجز از افزونه‌های جیمیل و گوگل‌ مپس و یوتیوب پشتیبانی خواهد کرد؛ اما افزونه‌ی یوتیوب موزیک دردسترس نخواهد بود.

کاربران می‌توانند با لمس طولانی‌‌مدت پاسخ‌ها، به آن‌ها واکنش نشان دهند و موافقت یا مخالفت خود را اعلام کنند. به‌علاوه، امکان ستاره‌دار و فوروارد کردن پیام‌ها وجود دارد.

مقالات مرتبط

مکالمات در قالب استاندارد RCS ارائه می‌شوند؛ اما برپایه‌ی سیستم رمزنگاری سرتاسری (End-to-End Encryption) نیستد. استفاده از جمنای در گوگل مسیجز ازطریق سیستم‌عامل WearOS گوگل و نسخه‌ی تحت‌وب آن امکان‌پذیر نخواهد بود.

به‌زودی جمنای در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید دردسترس همه‌ی کاربران، به‌جز کشورهای منطقه‌ی اقتصادی اروپا، بریتانیا، سوئیس و هند قرار خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید سرانجام به هوش مصنوعی مجهز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..