تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس| با این 5 شرط سرمربی تیم لیگ برتری شوید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از پایان ناگهانی همکاری مائوریسیو پوچتینو با چلسی، مدیران باشگاه لندنی عملیات انتصاب سرمربی جدید را آغاز کرده‌اند. کیران مک کنا و روبرتو دزربی از جمله سرمربیانی بوده‌اند که نامشان حوالی استمفوردبریج به گوش رسیده‌است.

اما شبکه اسکای اسپورتس در اقدامی جالب، لیست جالبی از شروط چلسی برای سرمربی بعدی خود منتشر کرده‌است. در این درخواست‌نامه، چلسی از سرمربی‌ای که با او مذاکره می‌کند، 5 شرط لازم را برای هدایت چلسی تعیین کرده‌است:

هماهنگی با ساختار باشگاه بازی مبتنی بر مالکیت توپ روحیه همکاری و همیاری کنار آمدن با فشار رسانه‌ای آمادگی رقابت شانه به شانه با پپ گواردیولا و میکل آرتتا!

عکس| با این 5 شرط سرمربی تیم لیگ برتری شوید!

عکس| با این 5 شرط سرمربی تیم لیگ برتری شوید!

257 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس| با این 5 شرط سرمربی تیم لیگ برتری شوید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..