تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا برای مقابله با موشک‌های بالستیک، موشک دیجیتال ساخت

آفتاب‌‌نیوز :

نورثروپ گرامن اعلام کرد که اولین موتور موشک کاملاً دیجیتالی خود را با موفقیت آزمایش کرده است. این موتور موشک جامد که Common ۵۰ High-Performance (C ۵۰ HP) نام دارد، برای استفاده در برنامه رهگیر نسل بعدی ایالات متحده (NGI) در نظر گرفته شده است.

بنابر گزارش‌های این شرکت، موشک آزمایش آتش ثابت را در مجتمع توسعه مهندسی آرنولد نیروی هوایی ایالات متحده انجام داده است. C ۵۰ HP به عنوان یک موتور موشکی با کارایی بالا و قابل تطبیق با ماموریت‌های مختلف ابداع شده است.

ماموریت‌های این موشک شامل سفر فضایی فراتر از جو زمین و سایر مراحل نهایی رانش خواهد بود. C ۵۰ HP اولین سیستم موتور موشک جامد بزرگ این شرکت است که به صورت دیجیتالی با استفاده از مهندسی سیستم‌های مبتنی بر مدل توسعه یافته است.

نورثروپ گرامن گزارش می‌دهد که تست استاتیک موتور همه کاره را برای پرواز واجد شرایط می‌کند، مدل سازی دیجیتال و شبیه‌سازی را تایید می‌کند و بلوغ طراحی و عملکرد موتور را نشان می‌دهد.

تست فشار کامل نیز بر روی موتور این موشک انجام شد و در نتیجه موتور C ۵۰ HP این تست را با موفقیت به اتمام رساند؛ این تست، مقاومت موتور موشک در برابر بار‌های مختلف و محیط‌های شدید را بررسی می‌کند.

C ۵۰ HP سیستم‌های موتور موشکی فعلی و آینده نورثروپ گرامن را بهبود می‌بخشد. این موتور راه حل نورثروپ گرامن برای دفاع در برابر تهدیدات موشک‌های بالستیک بین قاره‌ای طراحی شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا برای مقابله با موشک‌های بالستیک، موشک دیجیتال ساخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..