تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه بیش از ۶ میلیاردریالی آرماتوربند گرانفروش در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: آرماتوربند گرانفروش در زنجان به پرداخت ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

جریمه بیش از ۶ میلیاردریالی آرماتوربند گرانفروش در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز زنجان، مظفری گفت: پرونده تخلف یک آرماتوربند پیرامون گرانفروشی به ارزش ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز دانست و متهم را به دلیل گرانفروشی به پرداخت ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: گزارش این تخلف با دریافت شکایت مشتری برای رسیدگی به شعبه پنجم تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

مظفری با بیان اینکه سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات مردمی است، افزود: این سامانه مربوط به ثبت شکایات است که مستندات مربوط در آن ثبت و سپس جهت پیگیری به شعب ارجاع می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: در صورتی که مستندات مربوط قابل استناد باشد، پرونده تشکیل و رسیدگی می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه بیش از ۶ میلیاردریالی آرماتوربند گرانفروش در زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..