تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویجیاتو: از تریلر جدید بسته الحاقی الدن رینگ چه دستگیرمان شد؟

هیجانات و انتظارات برای بسته الحاقی الدن رینگ یعنی Shadow of The Erdtree به اوج خودش رسیده و دیگر چیزی نمانده تا بفهمیم پشت سرزمین سایه الدن رینگ، چه چیزی پنهان شده است. مارکتینگ استودیوی فرام سافتور پیرامون بازی الدن رینگ مثال‌زدنی بوده و تاکتیک مشابه‌ای برای بسته الحاقی هم به کار رفته و به نظرم کاملا موفق بوده است. در سال نسبتا کم سر و صدای ویدیوگیمی، فرام سافتور بخش بزرگی از جامعه گیمینگ را در انتظار بسته الحاقی خودش نگه داشته و با عرضه ناگهانی تریلرها، سعی دارد تا این هیجانات را به اوج خودش برساند. اما از تریلر داستانی Elden Ring Shadow of The Erdtree چه دستگیرمان شد؟ در ادامه با ویجیاتو همراه باشید. 

در ادامه این متن ممکن است وقایعی از داستان اصلی بازی بازگو شود؛ اگر بازی را تجربه نکردید و یا نمی‌خواهید از وقایع داستانی بازی مطلع شوید، پیشنهاد می‌شود ادامه متن را نخوانید.

فهرست محتوا داستانی از ماریکا پیش از وقایع الدن رینگ؟ موشکافی تریلر Elden Ring Shadow of The Erdtree

تریلر داستانی بازی با صدا و گویندگی فردی ناآشنا آغاز می‌شود. صدایی که گویا در اواخر تریلر قبلی هم شنیدیم و احتمال دارد که مربوط به یکی از ان‌پی‌سی‌های بسته الحاقی باشد. تصویر، دستی را به ما نشان می‌دهد که از یک جسمی نامعلوم (به احتمال زیاد از شکم یک Godskin)، رشته‌ای طلایی شبیه به Rune Arc بیرون می‌کشد. دستی که به نظر متعلق به ملکه ماریکا، حاکم سرزمین میانه و محافظ الدن رینگ است. چرا ماریکا؟ چون که اون دستبندی به دست دارد که در اندک تصویرهای او در بازی اصلی هم شاهدش بودیم.

به نظر تصویری که از ماریکا می‌بینیم، مربوط به زمانی‌ست که او شروع به ساخت اردتری می‌کند؛ درختی که نقش یک محافظ را برای الدن رینگ بازی می‌کند. اما تصویرهزاران جسد در کنار او، تردیدهای زیادی را درباره نحوه خلق اردتری به وجود می‌آورد. آیا ماریکا هزاران نفر را قربانی کرد تا اردتری ساخته شود؟ آیا او حاضر به انجام کارهای کفرآمیزی شد تا اردتری به قدرت خودش باقی بماند؟ تمام این‌ها سوالاتی‌ست که دقیقه ابتدایی تریلر در ذهن ما ایجاد می‌کند. 

ظالمی به نام مزمر تریلر داستانی الدن رینگ

در سرزمین سایه، جنگی به راه افتاد که نمونه آن را در جهان الدن رینگ زیاد دیدیم. اما به نظر می‌رسد، عنصر متحرک اصلی این جنگ، شعله‌ای بود که از دستان جنگجویی مو قرمز بیرون آمد؛ جنگجویی به نام مزمر (Messmer). در تریلر قبلی و حتی باکس‌آرت بازی، شخصیت مزمر را می‌بینیم و مشخص است که سازندگان تمرکز ویژه‌ای روی این کاراکتر داشتند. ظاهرا مزمر به تمدنی که در سرزمین سایه قرار داشته حمله کرده و با استفاده از قدرت خود، این سرزمین را با لشکرکشی بزرگ به نابودی کشانده است. با توجه به لقب او یعنی The Impaler، او دشمنان خودش را به شمشیر کشیده و به شکلی ظالمانه، مردمان این سرزمین را کشته است.

همچنین در این نبرد، موجودی شبیه به شیر را هم می‌بینیم که در تریلر قبلی هم نمونه‌ای از آن مقابل تارنیشد داستان قرار گرفته بود. پس می‌دانیم که این موجودات در جهت مخالف مزمر ایستاده‌اند و احتمالا از تبار سرزمین سایه باشند. همچنین دو جاینت آتشینی که در تریلر قبلی دیدیم هم در این نبرد حضور دارند. مزمر به قطع یکی از باس‌فایت‌های بازی خواهد بود اما این‌که او چه جایگاهی در لور داستانی الدن رینگ دارد، یک علامت سوال بزرگ است. موهای قرمز، این شبهه را ایجاد کرده که احتمالا او، فرزند راداگون (Radagon) و شاید ماریکا باشد و یک ایمپرین یا دمی‌گاد محسوب می‌شود. شاید نیمه‌خدایی که با این حمله وحشیانه، طرد شده و از تاریخ سرزمین میانه پاک شده است. یا شاید هم یک کاراکتر کاملا متفاوت که پیش از وقایع بازی الدن رینگ، ارتباط پیچیده‌ای با ماریکا داشته است.

دیگر نکته مورد نظری که درباره مزمر وجود دارد، مارهای او هستند. مزمر سر دو مار بر دوش خود دارد (که از قضا شباهت‌ زیادی به یکی از افسانه‌های فردوسی یعنی ضحاک دارد) و حملات شعله‌ور او هم شکلی مارگونه دارند. دستبندی که در ابتدای تریلر هم می‌بینیم شبیه به یک مار است و به نظر می‌آید که مار، المانی مهم در داستان Shadow of The Erdtree باشد. 

نشانه‌های میکلا الدن رینگ سایه اردتری

از صحبت‌های گوینده، متوجه می‌شویم که عده‌ای دنباله‌رو مسیر میکلا (Miquella) و وارد ماجراجویی بزرگی شدند. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، میکلا، برادر دوقلوی مالنیا و فرزند ماریکا و راداگون است. اون دچار نفرینی شده که باعث می‌شود او برای همیشه در کالبد یک بچه باقی بماند و هرگز بزرگ نشود. میکلا تلاش زیادی برای از بین بردن این نفرین کرد اما در نهایت گرفتار موگ، ارباب خون شد و در پیله خودش یا به مرگ یا به خوابی طولانی رفته است. 

گوینده می‌گوید که میکلا پس از حمله مزمر به سرزمین سایه، همه چیز را ترک کرد اما نشانه‌های زیادی از خودش به جا گذاشت. اما در همین لحظه، تصویری از شخصی به نمایش در می‌آید که فرضیه‌های بسیاری حول او درست شده است. تصویر شخصی به اسم St. Trina. براساس لوری که حول سینت ترینا و گیاه Trina's Lily وجود دارد، می‌توانیم حدس بزنیم که این شخص، همان میکلا است. در بازی ظاهر دو گیاه Miquella's Lily و Trina's Lily شباهت زیادی به هم دارد و از طرفی براساس داستان‌ها، سینت ترینا هم قابلیت این را دارد تا به خوابی عمیق فرو برود. درست مانند اتفاقی که امکان دارد برای میکلا هم رخ داده باشد. فرضیه‌ها می‌گویند که میکلا فردی دو شخصیتی بوده و به همین دلیل می‌توان حدس زد که میکلا همان سینت ترینا است و احتمالا بعد دیگر خودش را در راستای هدفی که در سرزمین سایه داشته، قربانی کرده است.

Elden Ring Shadow of The Erdtree

فردی که در تصویر بالا می‌بنییم، به احتمال زیاد سینت ترینا است اما در این لحظه، گوینده درباره میکلا صحبت می‌کند. تئوری‌هایی وجود داشت که نشانه‌های میکلا در سرزمین میانه، نقش Sites of Grace بازی اصلی را بازی کند اما این تئوری با توجه به کانسپت آرت جدید بازی که در آن یک گریس دیده می‌شود، رد شده است. با توجه به تمرکز زیاد تریلر روی این نشانه‌ها، احتمال می‌رود که این نشانه‌ها، Great Rune میکلا است و بازیکن با استفاده از آن‌ها می‌تواند توانایی‌های خود را ارتقا دهد و از قدرت میکلا استفاده کند. و از آنجا که میکلا، راهنمای داستان ماست، احتمال درست بودن این فرضیه زیاد است. 

میکلا از تارنیشدها خواسته تا به سرزمین سایه بیایند و قدم در مسیر او بگذارند. سپس تصویری از گروهی می‌بینیم که در سرزمین سایه و روبه‌روی نشانه میکلا ایستادند و آماده شروع ماجراجویی هستند. اینجا متوجه می‌شویم که گوینده هم عضوی از این گروه ماجراجو است اما این‌که چه کسی‌ست همچنان سوال است. 

«ما انتخاب کردیم تا مسیر میکلا را دنبال کنیم، آیا تو به ما ملحق میشی؟»

بیش از دو سال است که از انتشار بازی الدن رینگ گذشته و اینکه بعد از این همه مدت، قرار است تا داستان و محتوای جدیدی از این بازی ببینم، جالب توجه و هیجان‌انگیز است. به نظر می‌رسد که Shadow of The Erdtree پروژه‌ای جاه‌طلبانه برای فرام سافتور و شخص میازاکی باشد. با توجه به وسعت نقشه که قرار است به اندازه منطقه لیم‌گریو باشد، وجود نزدیک به ۳۰ ترانه موسیقی جدید و البته ارزش ۴۰ دلاری می‌توان انتظارات را از این بازی بالا برد. بازی Elden Ring Shadow of The Erdtree در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۳ منتشر خواهد شد. 

بیشتر بخوانید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویجیاتو: از تریلر جدید بسته الحاقی الدن رینگ چه دستگیرمان شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..