تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه حساب ایکس خود را برای همیشه حذف کنیم؟

در برخی موارد، کاربران ایکس (توییتر سابق) نیاز دارند تا حساب خود را به دلایل شخصی حذف کنند؛ دلایلی ازجمله تصمیم برای کنارگذاشتن شبکه‌های اجتماعی، بات‌های ایکس و همچنین ماهیت اعتیادآوربودن آن برای برخی کاربران. در این مطلب به شما نحوه حذف حساب ایکس و اکانت ایکس ساسپند شده را توضیح می‌دهم.

حذف اکانت ایکس با موبایل

حساب ایکس را نمی‌توان فوراً برای همیشه حذف کرد. درواقع برای این کار باید ابتدا مراحل غیرفعال‌سازی حساب خود را دنبال کنید که‌ به‌طور موقت، دسترسی به حساب شما را غیرفعال می‌کند. اگر پس از 30 روز دوباره به حساب ایکس خود وارد نشوید، حساب شما برای همیشه حذف خواهد شد.

در ادامه نحوه حذف حساب ایکس خود با موبایل را آورده‌ایم:

در اولین مرحله، حساب خود را باز کنید، روی عکس پروفایل خود ضربه بزنید و سپس Settings & Support را انتخاب کنید. از منوی نمایش داده‌شده نیز روی Settings and privacy ضربه بزنید.

پس از نمایش تنظیمات، ابتدا روی Your account و پس از آن روی Deactivate Account ضربه بزنید.

در صفحه جدید، ابتدا Deactivate را انتخاب کنید. پس از آن، نیاز است تا یک‌بار پسورد خود را وارد کنید و دوباره روی Deactivate ضربه بزنید.

به‌همین سادگی، روی موبایل خود توانستید تا حساب خود را غیرفعال کنید. پس از گذشت 30 روز، حساب شما برای همیشه حذف خواهد شد، اما اگر تا قبل از این زمان دوباره وارد حسابتان شوید، مجدداً فعال خواهد شد.

حذف اکانت ایکس با کامپیوتر

حذف اکانت ایکس با کامپیوتر نیز به همین اندازه ساده است. در اولین مرحله، از منوی سمت چپ باید روی گزینه More کلیک کنید.

در مرحله بعد، روی Settings and privacy کلیک کنید تا تنظیمات مربوط به حساب شما نمایش داده شود.

سپس ابتدا وارد بخش Your account شوید و در آن روی گزینه Deactivate your account کلیک کنید.

در این مرحله اطلاعات مربوط به غیرفعال‌کردن حساب به شما نمایش داده می‌شود و با کلیک روی Deactivate، حساب شما غیرفعال خواهد شد.

در آخرین مرحله نیز نیاز است تا یک‌بار رمز عبور خود را وارد کنید و سپس دوباره روی Deactivate کلیک کنید.

در این روش نیز، حساب شما به مدت 30 روز غیرفعال خواهد شد و سپس به‌صورت دائمی حذف می‌شود.

حذف اکانت ایکس ساسپند شده

اگر اکانت شما در ایکس ساسپند شده است و نیاز دارید تا آن را حذف کنید، ابتدا باید حساب خود را بازیابی کنید. پیش از این در مطلب «چگونه حساب ساسپندشده خود در ایکس را بازیابی کنیم؟» آموزش این کار را توضیح داده بودیم.

اگر روش‌های ذکرشده برای بازیابی حساب موثر نبودند، باید درخواست تجدیدنظر خود را به تیم پشتیبانی ایکس ارائه کنید.

دریافت داده‌های ایکس پیش از حذف حساب

پیش از اینکه حساب ایکس خود را حذف کنید، می‌توانید داده‌های خود را ذخیره کنید تا از دست نروند. این داده‌ها شامل پست‌های شما، رسانه‌هایی که به پست‌ها پیوست کرده‌اید و فهرستی از دنبال‌کنندگان شما می‌شود.

برای ذخیره‌کردن داده‌های خود روی کامپیوتر، ابتدا از طریق دکمه More و سپس Settings and privacy وارد تنظیمات شوید. در منوی تنظیمات، ابتدا روی Your account کلیک کنید و سپس گزینه دانلود داده‌های شما با عنوان Download an archive of your data نمایش داده می‌شود.

در بخش تنظیمات اپلیکیشن موبایل ایکس نیز گزینه‌های یکسانی برای دریافت داده‌ها وجود دارد. پس از واردشدن به بخش تنظیمات، ابتدا روی Your account ضربه بزنید و سپس گزینه Download an archive of your data را انتخاب کنید.

جمع‌بندی

شبکه‌های اجتماعی همیشه راهی برای حذف دائمی حساب به کاربران خود ارائه می‌کنند. درواقع همه ما در شرایط خاصی ممکن است نیاز داشته باشیم تا تمام اطلاعات خود در این پلتفرم‌ها را حذف کنیم.

در این مطلب تلاش کردیم تا راه حذف اکانت ایکس (چه ساسپند شده و چه ساسپند نشده) را توضیح دهیم. البته همان‌طور که گفتیم، حساب‌ها به‌طور ناگهانی حذف نمی‌شوند و پس از گذراندن یک دوره 30 روزه که در آن غیرفعال هستند، حذف خواهند شد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم که پیش از اقدام برای حذف حساب خود، داده‌هایتان را ذخیره کنید.

سوالات متداول آیا حساب ایکس را می‌توان حذف کرد؟

بله، شبکه اجتماعی ایکس از طریق تنظیمات خود، گزینه‌ای را برای حذف دائمی حساب قرار داده است.

حساب ایکس بعد از چند مدت حذف خواهد شد؟

پس از اقدام برای حذف حساب خود، اکانت شما ابتدا 30 روز غیرفعال می‌شود و اگر مجدداً از طریق آن لاگین نکنید، برای همیشه حذف خواهد شد.

حذف اکانت ایکس ساسپند شده چگونه است؟

برای حذف اکانت ایکس ساسپند شده ابتدا نیاز است تا حساب خود را بازیابی کنید یا درخواست تجدیدنظر خود را برای ایکس ارسال کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه حساب ایکس خود را برای همیشه حذف کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..