تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در دو ماهه نخست امسال 4.6 تن طلا به ارزش 330 میلیون دلار وارد کشور شد

گروه اقتصادی، برابر اعلام گمرک ایران در دو ماهه نخست سال ۱۴۰۳ میزان واردات شمش طلا رقمی در حدود ۴٫۶ تن و به ارزش ۳۲۹,۸ میلیون دلار بوده است.

به گزارش بولتن نیوز، برابر این آمار طی مدت مذکور شمش طلا با اختصاص ۳٫۶۳ درصد از ارزش کل واردات در رتبه دوم اقلام عمده وارداتی کشور قرار گرفته است.

جدول ۱ آمار واردات شمش طلا»، تحت کد تعرفه ۷۱۰۸۱۲۰۰ طی دو ماهه نخست سال ۱۴۰۳

در دو ماهه نخست امسال 4.6 تن طلا به ارزش 330 میلیون دلار وارد کشور شد

عمده واردات شمش طلا از نظر وزن در دو ماهه نخست سال جاری از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) صورت گرفته است. این گمرک به تنهایی ۹۱,۷۹ درصد از وزن واردات این کالا را به خود اختصاص داده است. پس از آن گمرک باشماق سهم ۵,۳۲ درصد و گمرک تبریز سهمی معادل ۱٫۶۶ درصد داشته است.

جدول ۳ آمار واردات قطعی شمش طلا» به تفکیک گمرکات طی دو ماهه نخست سال ۱۴۰۳ به ترتیب (وزن

در دو ماهه نخست امسال 4.6 تن طلا به ارزش 330 میلیون دلار وارد کشور شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در دو ماهه نخست امسال 4.6 تن طلا به ارزش 330 میلیون دلار وارد کشور شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..